AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Hvor lang tid tar det før dere begynner å savne barna deres ? Anonymous poster hash: 636bb...0de
Gjest Magdalene Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Vet egentlig ikke. Har vært borte fire dager fra de, og savnet de ikke nevneverdig. Syns selvsagt det er supergodt å se de etter st vi har vært borte fra hverandre, men savner de ikke etter noen dager. Folk er forskjellige...venninnen min savner ungene sine så det gjør vondt etter bare en dag.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Har vært borte på ferie i 14 dager nå og har egentlig ikke kjent det store savnet ennå. Har ei venninne som sitter i bilen og gråter mens hun kjører til jobb etter å ha levert i barnehagen (og det begynte i b.hagen for snart 2 år siden) fordi hun savner ungen. Synes det blir litt vel sært. Anonymous poster hash: fb4e8...78a 3
LilleBallerina Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Har aldri vært så mye borte fra dem Var borte fra eldste da han var fire år og det var fælt.
kisskissbangbang Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Det spørs helt på hvor lenge det er til jeg skal se de igjen. Savner åpenbart ikke når jeg har levert i barnehage og skal hente igjen noen timer senere, men begynner å savne med én gang jeg leverer de når de drar til pappaen sin. Da slår savnet meg sånn skikkelig med jevne mellomrom hele tiden mens de er borte. Så, kort tid fra dem: Jeg nyter stillheten , lang tid fra dem: Savner fra første øyeblikk. Har et håp om at det går seg til etterhvert som jeg blir vant til at de skal være hos pappaen sin, dog. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Tror faktisk aldri jeg har savnet dem på den måten at jeg er lei meg fordi jeg ikke er sammen med dem. Det er selvfølgelig alltid godt å se de igjen, men jeg er som sakt ikke lei meg dersom jeg eller de er borte! Nå har riktig nok ikke vi vært fra hverandre så lenge av gangen da, en uke er vel det lengste. Men så lenge de er hos noen jeg vet de har det greit sammen med så nyter jeg heller den tiden jeg får for meg selv. Jeg har venninner som må ringe hjem fem ganger på en kveld bare for å høre om barna har det bra og "jaaa mamma savner dere også! Men i morgen kan vi være sammen igjen!!!" og det er når ungene er med PAPPAEN sin -altså disse damenes ektemann! Må være utrolig slitsomt å ha det slik, for alle parter!Anonymous poster hash: 7d6aa...806 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har ikke opplevd å savne han noe særlig, men det meste vi har vært borte fra hverandre er tre dager. Snart blir det 14 dager, så vi får se Anonymous poster hash: 50ad3...b87
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Har ikke vært borte lenge nok til å savne dem ( 24 timer)Anonymous poster hash: b1d5f...054
GammelKaktus Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er så sær at jeg savner sønnen min når jeg har levert han i barnehagen jeg Ikke sånn at jeg sitter å hulker i bilen, men kjenner det godt når han ikke er rundt meg. Blir ikke trist og lei, men jeg savner han, selv om jeg selvfølgelig vet han har det greit i barnehagen. 1
Lillemini Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er så sær at jeg savner sønnen min når jeg har levert han i barnehagen jeg Ikke sånn at jeg sitter å hulker i bilen, men kjenner det godt når han ikke er rundt meg. Blir ikke trist og lei, men jeg savner han, selv om jeg selvfølgelig vet han har det greit i barnehagen. Jeg også. Spesielt dager der jeg har fri selv. Er student, så enkelte dager har jeg ikke forelesninger, og da kjenner jeg på savnet utover dagen. Henter henne stort sett tidlig da, og dagen er reddet.
Silfen Skrevet 4. juli 2015 #11 Skrevet 4. juli 2015 Det har ikke skjedd ennå. Eldste har vært borte 4 uker i strekk som det lengste fraværet, men det er bare digg så lenge jeg vet at de har det bra.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #12 Skrevet 4. juli 2015 Aldri vært borte mer enn 2 dager fra største på 5 og 1,5 time på minste på 7 mnd. Blir enda lenge til jeg skal være borte fra de lengre. Men da blir det sikkert godt. Savner bestandig jenta når hun skal hentes etter 2 dager.Anonymous poster hash: 3378a...c4b
Ulrikke Skrevet 4. juli 2015 #13 Skrevet 4. juli 2015 Tror ikke jeg har vært borte fra henne mer enn i 3-4 dager.... Ikke lenge nok til å savne, så lenge jeg vet at hun har det bra.... Hadde vært flott om besteforeldre ville hatt henne ei uke, men det virker ikke sånn....
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #14 Skrevet 4. juli 2015 En dag går greit, liker ikke At de er borte over natten. Anonymous poster hash: 797a9...055
Teriyaki Skrevet 4. juli 2015 #15 Skrevet 4. juli 2015 En dag. Eller, har ikke sett babyen min på over 12 timer. Savner han allerede.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #16 Skrevet 4. juli 2015 Seks timer kanskje Hun var en måned da, var første gang ute uten hun Andre gangen gikk det bedre. (Var ikke noe gråting ol., bare vanlig savn)Anonymous poster hash: 18a18...670
Tante-Sofie Skrevet 4. juli 2015 #17 Skrevet 4. juli 2015 Jeg savner innimellom ungen min når han er i bhg eller når han sover om kvelden. Når han skal til pappaen sin (er aldri der mer enn en helg) synes jeg det er vondt å levere ham i bhg og vite at jeg ikke ser ham igjen før søndag. Men når søndagen kommer, kjenner jeg egentlig at han kunne vært der noen dager til uten at det hadde vært noen krise. Altså er savnet verst i starten, og så går det ganske fort over. Antar det hadde kommet tilbake når han hadde vært borte en stund, men vet ikke hvor lenge det i så fall er. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #18 Skrevet 4. juli 2015 Det spørs helt på hvor lenge det er til jeg skal se de igjen. Savner åpenbart ikke når jeg har levert i barnehage og skal hente igjen noen timer senere, men begynner å savne med én gang jeg leverer de når de drar til pappaen sin. Da slår savnet meg sånn skikkelig med jevne mellomrom hele tiden mens de er borte. Så, kort tid fra dem: Jeg nyter stillheten , lang tid fra dem: Savner fra første øyeblikk. Har et håp om at det går seg til etterhvert som jeg blir vant til at de skal være hos pappaen sin, dog. Enig i denne Og så tror jeg det har litt å si om man er frivillig borte fra hverandre eller om det er fordi man må. Man må sende barna til den andre forelderen når det en den andre forelderens uke, men en langweekend borte fra barna velger man selv Anonymous poster hash: 8a924...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå