AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Jeg var ute gikk tur nettopp, da jeg på tur hjem gikk forbi en bil på parkeringa der en hund lå i baksetet. Den hadde begge vinduene foran åpne, slik at den hadde litt gjennomtrekk. Allikevel fikk jeg ganske vondt i meg, og ble stående og vente.. Det kom en familie som mente det sikkert gikk helt fint, selv om hunden absolutt ikke burde bli forlatt i bilen. Bør jeg gå tilbake til bilen? Hunden peste jo som hunder gjør i varmen, men den fikk i alle fall luft inn. Hva syns dere? Anonymous poster hash: ab35e...b9c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Ring politiet og forklar situasjonen. Det er IKKE greit å forlate hund/barn i bilen i varmen! Anonymous poster hash: 9a45e...e0d 2
FMBLys Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Ring politiet og forklar situasjonen. Det er IKKE greit å forlate hund/barn i bilen i varmen!Anonymous poster hash: 9a45e...e0d Enig med denne, bedre å bare gjøre det. Ellers vil du angre. Å da vet du at hunden er trygg
MissAlba Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Ta med deg en flaske kaldt vann i tilfelle den ikke har. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå