Gjest Hasta Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Et av favorittbandene mine spiller i nærheten ikveld, på en slags festival. Jeg har bilett og alt, men har ingen å gå med. Har inntrykk av at det er mange som går der kun for å drikke, og ikke for å se bandet. Veldig usikker på om jeg skal gå eller ikke, føler det blir så merkelig å komme der alene og edru når alle andre er i store gjenger og kjempefulle. Samtidig så har jeg ikke lyst til å gå glipp av et av favoritt bandene live når de er i nærheten.
Auri Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Trykk deg godt inn i folkemengden, så er det ingen som legger merke tilom du er alene eller ikke! Står du i trengselen står du blant de som faktisk bryr seg om bandet som regel, og da er alle en stor vennegjeng uansett om man kjenner hverandre eller ikke Jeg synes du skal dra! 2
Kragebein Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har vært på flere konserter alene, og som regel er jeg den eneste eller en av få som er edru og alene. Jeg pleier å kapre plass helt foran ved gjerdet ganske tidlig, da kommer jeg både litt unna de om bare er der for å drikke og litt nærmere de andre som er der for å se bandet
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Et av favorittbandene mine spiller i nærheten ikveld, på en slags festival. Jeg har bilett og alt, men har ingen å gå med. Har inntrykk av at det er mange som går der kun for å drikke, og ikke for å se bandet. Veldig usikker på om jeg skal gå eller ikke, føler det blir så merkelig å komme der alene og edru når alle andre er i store gjenger og kjempefulle. Samtidig så har jeg ikke lyst til å gå glipp av et av favoritt bandene live når de er i nærheten. Å gå alene er ikke noe problem. Men du skal ikke se bort fra at fyllefantene ødelegger konsertopplevelsen, det ville ikke vært første gang. Men dumt å la et favorittband gå fra seg uansett. Anonymous poster hash: e2a8e...f25 1
Gjest Yellowrose Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Et av favorittbandene mine spiller i nærheten ikveld, på en slags festival. Jeg har bilett og alt, men har ingen å gå med. Har inntrykk av at det er mange som går der kun for å drikke, og ikke for å se bandet. Veldig usikker på om jeg skal gå eller ikke, føler det blir så merkelig å komme der alene og edru når alle andre er i store gjenger og kjempefulle. Samtidig så har jeg ikke lyst til å gå glipp av et av favoritt bandene live når de er i nærheten. Jeg håper du dro og at du ikke lot sjansen gå ifra deg?
Gjest Hasta Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Jeg håper du dro og at du ikke lot sjansen gå ifra deg? Det gjore jeg, og det er jeg veldig glad for!
DeLorean Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Ikke noe stress dette Hasta, er ofte på konsert alene. Når det er sagt så har jeg et inntrykk av at folk ofte drar på konserter for å drikke seg fulle. Har aldri jeg gjort. Jeg brenner for musikk og nyter hvert sekund. Tar meg ofte en øl eller to, men ikke mer enn det. Hvilket band så du forresten?
Gjest Hasta Skrevet 24. september 2015 #8 Skrevet 24. september 2015 Ikke noe stress dette Hasta, er ofte på konsert alene. Når det er sagt så har jeg et inntrykk av at folk ofte drar på konserter for å drikke seg fulle. Har aldri jeg gjort. Jeg brenner for musikk og nyter hvert sekund. Tar meg ofte en øl eller to, men ikke mer enn det. Hvilket band så du forresten? Jeg så Skambankt, råbra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå