Gjest Jacklost Skrevet 4. juli 2015 #1 Del Skrevet 4. juli 2015 Enda et tillegg til flere tråder der man spør om du kunne gjort ditt og datt med den brukeren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 4. juli 2015 #2 Del Skrevet 4. juli 2015 NJ! Han kommer til å la meg vinne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 4. juli 2015 #3 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Eit samla moderatorteam. Og det same gjeld om du spør kven på KG eg kunne tenke meg å ha sex med. Endret 4. juli 2015 av Veslefrikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. juli 2015 #4 Del Skrevet 4. juli 2015 Kunne gjerne hatt en med veslefrikk med fela og så kunne han ha spilt slik jeg fikk latterkrampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 4. juli 2015 #5 Del Skrevet 4. juli 2015 Kunne gjerne hatt en med veslefrikk med fela og så kunne han ha spilt slik jeg fikk latterkrampe Ville ikkje det vore litt gay? Ikkje putekrig med ein annan mann altså, men det å spele fele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. juli 2015 #6 Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg tenkte på den ekte veslefrikk nå, jeg husker at når han spilte på fela så lo alle rundt han seg i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Del Skrevet 4. juli 2015 Og det same gjeld om du spør kven på KG eg kunne tenke meg å ha sex med. Er det bindende tilbud uavhengig av hvem av moderatorene som sender deg PM? Anonymous poster hash: 42693...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 4. juli 2015 #8 Del Skrevet 4. juli 2015 Er det bindende tilbud uavhengig av hvem av moderatorene som sender deg PM? Anonymous poster hash: 42693...8c2 Det må vere alle på ein gong. For admins og redaktørar kan eg dog gjere unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. juli 2015 #9 Del Skrevet 7. juli 2015 Her ble det ikke mye aktivitet Det er vell for pinlig for folk å nevne brukere dem ville gjort det med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 7. juli 2015 #10 Del Skrevet 7. juli 2015 Syns det er mer gøy med vannkrig enn putekrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. juli 2015 #11 Del Skrevet 16. juli 2015 Syns det er mer gøy med vannkrig enn putekrig Vi kan ha vannkrig med Ordet Og den som skyter Ordet får ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 16. juli 2015 #12 Del Skrevet 16. juli 2015 Vi kan ha vannkrig med Ordet Og den som skyter Ordet får ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 16. juli 2015 #13 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg går for Honeyblossom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #14 Del Skrevet 16. juli 2015 Tar en høflig putekrig m/ Winza.Anonymous poster hash: 4115f...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 16. juli 2015 #15 Del Skrevet 16. juli 2015 Bortsett fra min kjæreste, kunne jeg tenkt meg å ha putekrig med Godjente, HarryDotter, iGirl eller O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. juli 2015 #16 Del Skrevet 16. juli 2015 Er ikke iGirl vekke for lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #17 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg går for Honeyblossom Vet du noe om henne? Eller gikk du etter utseende? Anonymous poster hash: 9570c...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 16. juli 2015 #18 Del Skrevet 16. juli 2015 Er ikke iGirl vekke for lenge siden? Nei, leste en kommentar fra henne for ikke altfor lenge siden (tror det var for en uke siden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. juli 2015 #19 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Trodde hun sletta seg selv og kom tilbake som en annen bruker? Eller tenker jeg på en annen nå? Endret 16. juli 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 16. juli 2015 #20 Del Skrevet 16. juli 2015 Trodde hun sletta deg selv og kom tilbake som Incognito? Eller tenker jeg på en annen nå? Hun kommenterte som iGirl. Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå