Gå til innhold

Hvordan gå fra store til slanke armer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg trener en god del armer i håp om å få pene armer. Problemet er bare at jeg få store armer av musklene, istedenfor slanke og pene. Hvis man kjenner på dem så er det ikke så mye fett utenom musklene, men hvordan får jeg mer feminime armer? Har til og med sett godt trente jenter med definerte muskler som likevel ser feminim ut. Ser bare for meg om jeg slakker ned på treninga så vil musklene bare over til å bli fett, og det vil jeg heller ikke... 

Det er nok sikkert kondisjon som må til, men knærne mine har vært veldig dårlige de siste årene grunnet volleyball, så løping og sykling er ikke særlige behagelige treningsformer for min del. Trener volleyball et par ganger i uka hvor vi og kjører litt intervalltreninger. 

Når det kommer til kosthold så føler jeg at jeg spiser sånn passe sunt, er ikke noe kostholdsfreak men spiser ikke så mye usunt. 

Haha noen som har noen gode tips?? (Jente)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du bilde? jeg har til gode å se noen jenter som jeg kan kalle store muskuløse armer med velutviklede biceps, med unntak av de som tar anabole steroider.

kanskje det bare sitter i hodet ditt?

• Liker 1
Skrevet

har du bilde? jeg har til gode å se noen jenter som jeg kan kalle store muskuløse armer med velutviklede biceps, med unntak av de som tar anabole steroider.

kanskje det bare sitter i hodet ditt?

Jeg har nok ingen bilder å dele. Tror kanskje bare jeg har trent litt for mye, har fått kommentarer fra noen få gutter som mente de kunne se jeg hadde trent en del uten at jeg hadde strammet. Kan vel være at jeg må forbrenne mer fett, men som sagt så sliter jeg litt med å finne ut en god metode.. 

AnonymBruker
Skrevet

hvar er din alder vekt og høyde? du bære nok fett på overarmene

Anonymous poster hash: 7e9c3...eb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...