Gå til innhold

Til dere som sier dere ikke kan bli tiltrukket av overvektige folk

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Det er mange som finner kjærligheten hos overvektige folk, det er personligheten som teller ;)

Jeg svarer på et innlegg fra en annen tråd siden det passer bedre her

Hvorfor er det overfladisk å tenne på slanke mennesker? Bør alle bli tiltrukket av overvekt mener du?Da hadde ikke menneskeheten overlevd. (Det gjør den nok ikke uansett, bare så det er sagt)Det har da mye med helse å gjøre også. Jeg vil ha en mann som lever lenge, og fedme er ikke et tegn på god helse og at man tar vare på seg selv. Det ligger i vår natur å gå etter sunne og friske mennesker, alfahannen får flest damer hos mennesker akkurat som i naturen. Altså ikke overvektige eller sykelig tynne som hinter om dårligere helse og gener.Det har med reprodusering, gener, og vårt innebygde kompass for hva vi ønsker å formere oss med. Les deg opp litt før du skriker om overfladiskhet :)Anonymous poster hash: 63196...c7d

Jeg skriker ikke og man kan ha god helse uansett om man veier mye Endret av Winza
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg tiltrekkes ikke av tykke mennesker fordi jeg ikke tiltrekkes av dem. Jeg ser ingen grunn til at jeg skal forsvare meg på det temaet.

Folk tiltrekkes av de man blir tiltrekket av.

Ville du spurt personer som ikke tiltrekkes av tynne personer hvofor de ikke tiltrekeks av tynne personer ?

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

OK

Anonymous poster hash: 22357...d6e

• Liker 4
Gjest i am who i am
Skrevet

Jeg tenker at det kommer litt an på graden av overvekt. Jeg kan fint falle for menn med BMI på 26-27 og som har en liten Pondus (det er faktisk ganske sjarmerende  :rodme:), men vet ikke om jeg synes de som havner i kategorien helsefarlige overvektige (BMI godt over 30) er så tiltrekkende, selv om de kan ha en fantastisk personlighet! Men det kommer selvfølgelig an på hvordan de bærer vekten, noen har det veldig jevnt fordelt, mens andre "vralter" avgårde og det er ikke like sexy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke falt for en person som helsefarlig feit.Feit pga livsstilen. Bare det sier at vi er totalt forskjellig.

Med alder legger vi på oss, enten vi vil eller ei.

Ser jo både på min mann og meg at vi har endret oss, uten at det er i faresonen

Anonymous poster hash: 6e530...566

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke tenke meg å bla meg frem i fettvalkene

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir et tamt sexliv....Tenker jeg. Om man er 170 kg...grøss

• Liker 3
Skrevet

Folk faller for ulike ting. Noen må ha kropp sånn og sånn, noen trenger personlighet og faller for den. Noen liker folk fra Asia, Afrika, Europa, noen kun et av stedene. Jeg forventer ikke at noen skal like alt. Men det som er så fint er at noen liker alltids noe. Dermed er det noen for alle der ute. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan henge seg opp i andres tenningsmønster. Det er nett det samme som å si at en homofil mann bare kan tenne på jenter. Men det gjør ingen normale folk fordi man innser hvor idiotisk det er.

Skulle jeg ønske at noen likte meg på tross av min kropp? Selvsagt. Men vil jeg ha noen som gjør det fordi det er PK? Selvsagt ikke.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes lubne mannfolk er veldig sexy. Overvektig går helt fint, men når det nærmer seg sykelig overvektig, er det noe helt annet. Jeg er selv overvektig, men langt i fra sykelig overvektig.

Anonymous poster hash: 4ac86...de9
Skrevet

Og så handler det om hvordan man kommuniserer sine preferanser. Enkelte kommentarer gjør jo at iallfall jeg ser på avsender som totalt hjernedød og det er jo like greit, for hvem vil nå ha slike mennesker rundt seg ...

• Liker 5
Skrevet

Vet ikke hvorfor, men er bare sånn, klarer ikke finne det tiltrekkende.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er riktig som Winza sier at man faktisk kan ha god helse og være godt trent som overvektig. Fettet er et overskudd man kan ha ansamlet på et tidligere tidspunkt.

Hvis man lærer personen å kjenne tror jeg ofte ikke kroppen er det som har mest å si i forhold til om man elsker eller liker h*n. Men sex har selvsagt med tenning og kropp å gjøre. Jeg mener hvertfall man fint kan elske et annet menneske som på kjærestevis selv om man ikke tenner på fett sånn sett.

Anonymous poster hash: 8e4b4...f3d

Skrevet

Jeg er en slank jente med ikke kjempestore former. Jeg hadde ikke likt om mannen hadde mer å ta i enn meg. :-P 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville satt pris på om du ikke startet en tråd med mitt innlegg som jeg skrev i en annen tråd.

Takk :)

Anonymous poster hash: 06b53...0a6
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det personlighet som teller, men ikke alle liker å ha den pakket inn i masse fett.

En av mine nærmeste venner veier dobbelt av det hun skal. Og det er en grunn til det. Og ikke en jeg vil dele liv og seng med.

Anonymous poster hash: 6f95d...81c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville satt pris på om du ikke startet en tråd med mitt innlegg som jeg skrev i en annen tråd.

Takk :)

Anonymous poster hash: 06b53...0a6

Det kan du ikke forvente når du kommer med en påstand som skaper reaksjoner inne på et offentlig forum. :)

Anonymous poster hash: f4683...54d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

At man tiltrekkes av det ene eller det andre - som også Silfen sier så bra over her - er noe man ikke råder over. 

At noen ikke tiltrekkes av overvektige mennesker er helt fair, det som ikke er helt fair er å rakke ned på dem (akkurat som om noen blir fornærmet over at de ikke tiltrekkes av overvektige og må kjefte på dem fordi man selv ikke blir tiltrukket på en måte)

Noen blir ikke tiltrukket av tynne mennesker, men man rakker ikke ned på dem allikevel. (Jeg liker sangen til Meghan Trainor, men jeg misliker sterkt at hun samtidig som hun hyller former så disser hun "skinny bitces" - det er ikke det det handler om, syns jeg.)

Man får være som man er når man ikke ble som man skulle vært. 

Jeg syns det er like dårlig gjort å si at man må "lete seg gjennom valker" som det er å si at man "ikke liker å stikke seg på utstikkende ribbein"

Anonymous poster hash: 9b5f2...f3d
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad jeg har en mann som elsker meg i tykt og tynt, bokstavelig talt. Han ser ikke flesket, han ser MEG. 

Anonymous poster hash: 4672b...93b
  • Liker 3
Skrevet

Det er da mange som tenker at overvektige er late og ekle. At de sitter å spiser mye junkfood, hvis det er tiltrekkende så vet ikke jeg :P Man må bry seg litt og ta vare på kroppen for både helsen og utseende sin skyld ;)

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Tess Munster er gigantisk men hun har et fint utseende og sexy kropp, feite kan være heite med :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...