Gå til innhold

ALLTID sulten. :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett om jeg spiser mye eller lite, med mye karbohydrater/protein/fett, så er jeg alltid sulten og vil ha noe å knaske på.

Jeg kan småspise hele dagen.

Nå nærmer jeg meg 30år og småspisingen setter sine spor på kroppen (har normal BMI og er enda ikke blitt overvektig). Det er så frustrerende! Er så kjedelig å være fysen og sulten hele tiden.

Hvordan bli kvitt dette suget etter hele tiden å spise på noe?

Jeg vil ikke ese ut, men suget er så stort at jeg ikke klarer å motstå det. :( Føler meg rett og slett avhengig. Går til psykolog og har mange følelser å takle hele tiden, så kanskje det er psykisk?

Anonymous poster hash: 9c92f...d48

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Gjer noke anna som gjer at du slutter å tenke på suget. Det kan hende alt ligger i hodet.

Puss tennene/stygg tyggis.

Gå ein tur/tren.

Skrevet

Uansett om jeg spiser mye eller lite, med mye karbohydrater/protein/fett, så er jeg alltid sulten og vil ha noe å knaske på.

Jeg kan småspise hele dagen.

Nå nærmer jeg meg 30år og småspisingen setter sine spor på kroppen (har normal BMI og er enda ikke blitt overvektig). Det er så frustrerende! Er så kjedelig å være fysen og sulten hele tiden.

Hvordan bli kvitt dette suget etter hele tiden å spise på noe?

Jeg vil ikke ese ut, men suget er så stort at jeg ikke klarer å motstå det. :( Føler meg rett og slett avhengig. Går til psykolog og har mange følelser å takle hele tiden, så kanskje det er psykisk?

Anonymous poster hash: 9c92f...d48

Jeg hadde søtomani. Var småsulten, fysen, søthungrig. Så leste jeg tilfeldigvis om krom, og tenkte jeg kunne i hvert fall prøve.

Jeg har helt normal appetitt nå; null problemer mellom måltidene.

Jeg lover deg ingen mirakler, og det kan godt være at en psykisk belastning får deg til å flykte unna følelser -> spise deg nummen. En bok som heter "Når mat blir en besettelse" er et godt tips i den forbindelse. (Vet ikke om Akademika har det rimeligste tilbudet.) Her er en blogg som refererer til denne boka.

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...