Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er håndverker med litt ansvar i bygg å anleggsbransjen, å er under stort arbeidspress av arbeidsgiver han tar jobben alvorlig, går mye overtid og tenker jobb 24/7 å har ikke energi til få noe gjort hjemme nå, han trenger ferie men han vil bruke de 3 ukene til å få ting gjort hjemme, han er også av den sorten som heller tar ut feriepengene sine og bruker alt extra på hus, hjem å familie dvs meg å de 3 barna våre, dvs dører vinduer nye senger møbler etc, men gjør alt selv da stoltheten av å gjennomføre det selv er stor, han sier han ønsker seg ferie men, han må da reise vekk, eks syden, med meg å ingen barn for og slappe av, vet han ønsker seg dette da hverken jeg eller han har vert på ferie i syden før ( ja vi er midt i 30 åra å har aldri vert der ;) ) Rådløs ? What to do ?

Anonymous poster hash: c246c...f72

Skrevet

Ta med deg ungene og reis på tur. Så får han være hjemme og snekre. Så får dere barnevakt på høsten og tar dere en tur da deg og han.

AnonymBruker
Skrevet

Så sant så sant, om vi har noe igjen da, har store problemer og forstå hvordan folk har råd til å få et plettfritt å pent oppusset hus, uten å ta opp mye lån å i tillegg reise til varmere strøk både 1 og 2 ganger i året

ts

Anonymous poster hash: c246c...f72

AnonymBruker
Skrevet

Eh, reis til Syden? Og hva skal dere med et plettfritt hjem, det forsvinner ikke. Og hvordan skal du få ferie, høres ut som du er alene med tre barn?

Anonymous poster hash: 5f149...ff9

Skrevet

Om dere ikke har råd til en tur alene, så dropper dere det, eller utsetter det. Men bruk litt penger på en ferie med ungene, så får han være med om han vil. Om det så bare er en uke, eller en langhelg. En tur til besteforeldre el.l. trenger ikke koste så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...