Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er det noen som har tips til hvordan bli kvitt kviser på ryggen?

Når man er 23 er det liksom ikke så kult å ikke kunne gå med bar rygg..

Ikke er det særlig lett å komme til på egen hånd heller..

Så gode råd mottas med takk!

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har du prøvd kvisekremene som er reseptfrie på apoteket? Basiron er et eksempel. Jeg hadde en venninne som var veldig plaget med kviser, men ingenting virket! Hun vble veldig fortvilet etter mange år med å prøve det som var av clerasil osv.. Til slutt gitt hun til en hudlege ( det er jo de som har jo virkelig peiling), og fikk en (skit)dyr, men VELDIG effektiv krem. Hun ble kvitt alt etter en liten stund, men i begynnelsen tørket det ut huden hennes og den ble rød. Nå i ettertid kan man ikke se et eneste spor av acne i det hele tatt. Gå til en lege, og snakk med de om problemet. Om de tingene er veldig dyre kan det jo hende du får refusjon, det fikk i allfall hun..(75%)

LYkke til da..

Sandra

Gjest Virvel
Skrevet

Det kan faktisk også være så enkelt som at du må vaske ryggen din etter at du har brukt balsam - hvis du bruker det, da. Det er mange som reagerer slik på balsam. Bra for håret, men huden er ikke like glad i det...

Skrevet

Her i Australia fikk jeg noe som heter Silica, det er små tabletter som puttes i munnen (to tabletter tre ganger om dagen). Ble kvitt hele kuleramma jeg, i løpet av ei uke. Skulle tru det gikk an å få kjøpt noe sånt hjemme i Norge. Det tablettene gjør er å redusere avfallstoffer i blodet.

Skrevet

Takker for gode tips! :D

Får ta meg en tur på apoteket..

Gjest Anonymous
Skrevet

...eller en tur til australia..

Skrevet

Denne Silica, hjelper den for all type uren hud den da eller??

Gjest Janna
Skrevet

Et lite tips hvis noen av dere planlegger å bli gravide innen 3-4 år...

De "heavy" kvise-medisinene kan skade et foster alvorlig selv om mor sluttet med de for 2 år siden... Sitter visst lenge i kroppen :o

Det var spesielt to merker det var snakk om, husker dessverre ikke hva de het...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...