Gå til innhold

Luta lei av Google mail! Reklame!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre trygge mail uten reklamer?

Anonymous poster hash: 2bc6c...66e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ms outlook, eller andre kjøpeprogram, hvis du ikke vil ha reklame.

Anonymous poster hash: 9ba14...6a7
Skrevet

Jeg har ikke sett noen reklamer på google mail, jeg. Ikke på youtube heller.

Skaff Adblock, så slipper du reklame på de fleste nettsider.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke noe reklame hos gmail? Utenom det du får tilsendt da, men det legges jo i en egen katalog?

Anonymous poster hash: 5ee32...5f9
  • Liker 3
Skrevet

Forstår heller ikke hva problemet er.

Gmail er desidert den mail klienten jeg trives best med.

Om man får mye søppelmail så må man slutte å skrive inn mailen sin overalt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det Google som viser deg reklame eller mottar du reklame til din Google mailkonto? 

Har selv aldri sett reklame servert av Google. Dersom du mottar mye søppelpost er ikke dette noe som skyldes Google, men at du har registrtert mailadressen din på all slags tvilsomme sider. Dette problemet vil ikke bli borte med annen mailklient dersom du ikke er mer forsiktig med adressen din. 

Anonymous poster hash: 285fa...bb5
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om ikke ts mener epost på mobilappen til gmail? Jeg får reklame der som jeg ikke får når jeg logger inn på nett. Og det er google som styrer det. Har hvertfall ikke funnet ut hvordan jeg kan blokkere det på android

Anonymous poster hash: c7337...59f

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om ikke ts mener epost på mobilappen til gmail? Jeg får reklame der som jeg ikke får når jeg logger inn på nett. Og det er google som styrer det. Har hvertfall ikke funnet ut hvordan jeg kan blokkere det på android

Jeg har appen,men kjenner ikke til problemet. Har iphone.

Anonymous poster hash: 2782b...fbf

Skrevet

Jeg har også android, men får ikke reklame på mobilen. Har derimot opplevd at det noen ganger kommer en liten reklamebanner øverst på siden når jeg bruker pc, men den er det bare å krysse ut. Har aldri fått søppelpost i min vanlige innboks, dette sorteres jo ut i en egen mappe (utenom noen få nyhetsbrev jeg selv har meldt meg på).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...