AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 De fleste skader skjer i hjemmet, og det farligste rommet er sannsynligvis kjøkkenet. Der finnes det kniver, varmeelementer og mye annet som kan forårsake skader. Hva er din verste kjøkkenskade? Anonymous poster hash: b0f78...a2f
Anciol Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Skar fingertuppen av så blodet rant og måtte til legen ,og sette den på igjen
Gjest Belle âme Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Skjærte over heile handa mi med ein ostehøvel...Merka ingenting før det byrja å blø. Fyfaen da skreik eg.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Den gang vi hadde vaskemaskin på kjøkkenet. Satte den på. Glemte hele maskinen og gikk ut. Slangen hadde ramlet ned i gulvet. Ja da var det moro å komme hjemAnonymous poster hash: 3f725...789
Christiania_Oslo Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Kniven sklei inn i tommelleddet,dypt var det også. Blødde som faen og hva gjør jeg?står og ser på at det renner ned på gulvet med et "wtf?"blikk...klarte å samle meg da og kom meg på legevakta, sydde 7 sting. Skulle lage gazpacho og mikse sammen suppen i mixmaster,glemte lokket....(ble ikke skadet,fikk litt varm suppe på meg,men hele kjøkkenet ble nedspruta) La hånda på varm kokeplate.. Tok ut rist fra ovnen uten beskyttelse.
Silfen Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Verste er ikke ille i det hele tatt, kun små brannblemmer og såvidt sneiing av kniv. Koseskader.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Fetteren min tryna inn i ei oppvaskmaskin (som stod åpen) og fikk en gaffel gjennom armen Anonymous poster hash: 03488...c38
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 De fleste skader skjer i hjemmet, og det farligste rommet er sannsynligvis kjøkkenet. Der finnes det kniver, varmeelementer og mye annet som kan forårsake skader. Hva er din verste kjøkkenskade? Anonymous poster hash: b0f78...a2f Faktisk er det badet som er på topp når det gjelder hjemmeskader. Fallskader og skoldeskader, særlig blant barn.Anonymous poster hash: c8d2d...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå