Gå til innhold

Din verste kjøkkenskade

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste skader skjer i hjemmet, og det farligste rommet er sannsynligvis kjøkkenet. Der finnes det kniver, varmeelementer og mye annet som kan forårsake skader. 

Hva er din verste kjøkkenskade?

Anonymous poster hash: b0f78...a2f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skar fingertuppen av så blodet rant og måtte til legen ,og sette den på igjen

Gjest Belle âme
Skrevet

Skjærte over heile handa mi med ein ostehøvel...Merka ingenting før det byrja å blø. Fyfaen da skreik eg.

AnonymBruker
Skrevet

Den gang vi hadde vaskemaskin på kjøkkenet.

Satte den på. Glemte hele maskinen og gikk ut. Slangen hadde ramlet ned i gulvet. Ja da var det moro å komme hjem

Anonymous poster hash: 3f725...789

Gjest Explsm
Skrevet

Kverna hele hånda i en kjøkkenmaskin

Skrevet

Kniven sklei inn i tommelleddet,dypt var det også. Blødde som faen og hva gjør jeg?står og ser på at det renner ned på gulvet med et "wtf?"blikk...klarte å samle meg da og kom meg på legevakta, sydde 7 sting.

Skulle lage gazpacho og mikse sammen suppen i mixmaster,glemte lokket....(ble ikke skadet,fikk litt varm suppe på meg,men hele kjøkkenet ble nedspruta)

La hånda på varm kokeplate..

Tok ut rist fra ovnen uten beskyttelse.

Skrevet

Verste er ikke ille i det hele tatt, kun små brannblemmer og såvidt sneiing av kniv. Koseskader.

AnonymBruker
Skrevet

Fetteren min tryna inn i ei oppvaskmaskin (som stod åpen) og fikk en gaffel gjennom armen  :redd:

Anonymous poster hash: 03488...c38
AnonymBruker
Skrevet

De fleste skader skjer i hjemmet, og det farligste rommet er sannsynligvis kjøkkenet. Der finnes det kniver, varmeelementer og mye annet som kan forårsake skader.  Hva er din verste kjøkkenskade? Anonymous poster hash: b0f78...a2f

Faktisk er det badet som er på topp når det gjelder hjemmeskader. Fallskader og skoldeskader, særlig blant barn.

Anonymous poster hash: c8d2d...036

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...