Gjest Zeitgeist Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Heihei! Er det noen her som har erfaring med bakesjokoladen fra Valrhona? Er den verdt pengene? Er det noe spesielt med den som man må passe på ved bruk? I Kokkelandslagets oppskriftsbok brukes det kun Valrhona-sjokolade, så det hadde vært interessant å få vite hvorfor akkurat denne sjokoladen er så fremifra.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Det skal visst være noe av det beste av det beste. Men hvor får man kjøpt det da?? Anonymous poster hash: 1b894...6c6
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Det skal visst være noe av det beste av det beste. Men hvor får man kjøpt det da??Anonymous poster hash: 1b894...6c6 Man kan bestille det fra Valrhonas hjemmeside; og muligens finne det i delikatessebutikker.
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Absolutt verdt pengene . Helt annen smak . Da blir det Valrhona på meg. Når en "LittDiva" sier den er verdt pengene, så er det bare å gripe dypt i lommene 😄
LittDiva Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Da blir det Valrhona på meg. Når en "LittDiva" sier den er verdt pengene, så er det bare å gripe dypt i lommene Jaiks! Håper det faller i smak , men som sagt alt det standard kokesjokolade osv . Blir litt tamt og rælete i forhold
Gjest Ennasus Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Har aldri brukt det i bakst, men husker en gang jeg var på sandvika storsenter og skulle kjøpe meg litt mat... Kjøpte meg en 250g plate med hvit sjokolade fra Valrhona istedet. Dyrt, men verdt hver eneste krone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå