Gå til innhold

Om dere hadde 13 millioner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du og typen har fått barna ut av redet. Dere tar en takst på huset og får vite at det er verdt 13 millioner. Hva skal dere med 5 soverom, tenker dere? Kanskje selge huset og kjøpe noe mindre? Samtidig blir dere jo styrtrike og kan bruke pengene på andre ting. 

Hva hadde dere gjort i denne situasjonen?

Anonymous poster hash: dbdf1...fb8
Videoannonse
Annonse
Gjest Linneah2013
Skrevet

Kommer så klart an på hvor mye jeg satt igjen med etter å ha kjøpt mindre hus/leilighet. La oss si jeg satt igjen med 8 mill. da hadde jeg gitt 2 mill hver til mine to barn, så hadde det blitt en flott ferie inkl shopping. Ellers vet jeg ikke

AnonymBruker
Skrevet

Kommer så klart an på hvor mye jeg satt igjen med etter å ha kjøpt mindre hus/leilighet. La oss si jeg satt igjen med 8 mill. da hadde jeg gitt 2 mill hver til mine to barn, så hadde det blitt en flott ferie inkl shopping. Ellers vet jeg ikke

Begge barna er i gode jobber og klarer seg fint. Godt over halvveis med å nedbetale boliger til henholdsvis 4 og 6 millioner. Hvorfor ikke bruke pengene på deg selv? Dra på jordomseiling? Cruise? Kjøpe feriehus i Spania? Ga av med pensjon noen år tidligere og nyte livet?

Gjest Linneah2013
Skrevet

Begge barna er i gode jobber og klarer seg fint. Godt over halvveis med å nedbetale boliger til henholdsvis 4 og 6 millioner. Hvorfor ikke bruke pengene på deg selv? Dra på jordomseiling? Cruise? Kjøpe feriehus i Spania? Ga av med pensjon noen år tidligere og nyte livet?

Du har rett, men selv om barna hadde vært godt etablerte, hadde jeg nok likevel gitt dem en god del. Feriehus i Thailand eller et annet sted hadde vært supert. Drømme drømme hehe

Skrevet

Du har rett, men selv om barna hadde vært godt etablerte, hadde jeg nok likevel gitt dem en god del. Feriehus i Thailand eller et annet sted hadde vært supert. Drømme drømme hehe

Synes det er bra at du ikke tenker bare på deg selv, så altfor mange gjør det x)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde uansett kjøpt leilighet, men en fin og sentral leilighet her kan også koste en del. Ville hjulpet barna litt med huslånet deres. Og spart til pensjon. Evt spart litt til barnebarn:) Kanskje tatt med barn og barnebarn på en fin ferie. Ville ikke kjøpt bolig i utlandet, aldri hatt lyst på det. Men en fin hytte i norge hadde vært flott. Fint for hele storfamilien også:)

Anonymous poster hash: f5fba...bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...