AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Del Skrevet 3. juli 2015 Hvordan er det seriøst mulig å lage en så elendig dårlig film?? Noen andre som har sett en, eller flere, av disse? Tips gjerne om flere filmer med samme ''nivå'', så disse kan unngåes Anonymous poster hash: 8d1b1...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sleeve Skrevet 3. juli 2015 #2 Del Skrevet 3. juli 2015 Sett både enern og toeren Enn å bruke penger på det liksom Men de har jo lagd de såå dårlige at folk, inkludert meg selv bare måå se de Nummer to er enda verre forresten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Del Skrevet 3. juli 2015 Sett både enern og toeren Enn å bruke penger på det liksom Men de har jo lagd de såå dårlige at folk, inkludert meg selv bare måå se de Nummer to er enda verre forresten! Kom over nr en og nr to på Netflix, liker egentlig sånne ''hai-filmer'', men dette var bare helt for jæ.... Har ''pint'' meg igjennom ener'n, nesten flaut Det er som et bilkrasj. Det er grusomt å se på, men man greier ikke å se vekk Er det mulig?? Haha Anonymous poster hash: 8d1b1...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildstar Skrevet 3. juli 2015 #4 Del Skrevet 3. juli 2015 Zombeavers, der har du skikkelig film. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Del Skrevet 3. juli 2015 Er vel gjerne en satire da, den SKAL være teit:P Om det er en god satire var en annen sak Anonymous poster hash: 31369...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Del Skrevet 3. juli 2015 Birds!! Eller hva den heter!! Ser ut som de har lagt inn fuglene med paint! Elsker den filmen! Morderiske draps fugler, hva skal vi drepe dem med? Jo, kleshengere er det eneste logiske!Anonymous poster hash: 0ebaf...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Del Skrevet 3. juli 2015 Zombeavers, der har du skikkelig film. Hahaha! Nei, takk Er vel gjerne en satire da, den SKAL være teit:P Om det er en god satire var en annen sak Anonymous poster hash: 31369...ad2 It's beyond ''teit'' Birds!! Eller hva den heter!! Ser ut som de har lagt inn fuglene med paint! Elsker den filmen! Morderiske draps fugler, hva skal vi drepe dem med? Jo, kleshengere er det eneste logiske!Anonymous poster hash: 0ebaf...978 Birdemic? Har heldigvis ikke sett den Anonymous poster hash: 8d1b1...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 17. juli 2015 #8 Del Skrevet 17. juli 2015 Sharknado er min favoritt-rævafilm :D Er jo ren humor. Kung Fury (er på YouTube) er også verdt åse. Oog en ggammel favoritt, Trucks. Dritdårlig Stephen King-grøsser om kjøretøy og elektriske apparater som våkner til live for å drepe mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #9 Del Skrevet 13. oktober 2015 Sharknado er min favoritt-rævafilm :D Er jo ren humor. Kung Fury (er på YouTube) er også verdt åse. Oog en ggammel favoritt, Trucks. Dritdårlig Stephen King-grøsser om kjøretøy og elektriske apparater som våkner til live for å drepe mennesker. Den tror jeg faktisk at jeg har sett for en del år siden Nå skal jeg sjekke ut ''Kung Fury''. Greier jo ikke la være! ...endte opp med å se Sharknado 3 også O' selvdisiplin hvor er du?? Anonymous poster hash: 8d1b1...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg synes Sharknado er kul! Har sett eneren og toeren. Gjør seg godt i lystig lag med venner og noe i glasset. Artig å se en gammel Beverly Hills 902010-skuespiller i aksjon. Anonymous poster hash: be1d5...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå