Gå til innhold

Støvsugeren skraper opp gulvet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg lei av at den skraper opp gulvet, og vurderer å bytte ut hele støvsugeren! Eventuelt kun munnstykket. Noen som har kjøpt nytt munnstykke og kan si noe om kvaliteten, og tips om konkrete munnstykker?

Støvsugeren er kun 2-3 år, og heter electrolux ultra silence.

Anonymous poster hash: 68845...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger kanskje et parkettmunnstykke. Jeg ville spurt i en butikk fordi det finnes så utrolig mange forskjellige modeller.

Hvis du skal ha ny ville jeg kanskje prøvd Miele, de har gode parkettmunnstykker.. men utenom den biten foretrekker jeg Electrolux :)

AnonymBruker
Skrevet

De fleste støvsugere har en knapp på munnstykket, der man kan velge mellom teppe eller slett gulv. Bruker du støvsugeren riktig, skal den ikke ripe opp gulvet.

Anonymous poster hash: d4af1...61a
  • Liker 5
Skrevet

Du må passe på at kostene er nede (innstillingen på munnstykket hvor du velger mellom teppe og vanlig gulv). Mine går av og til inn av seg selv uten at jeg merker det, og har ført til riper i parketten. Kjempekjedelig.. Vurderer å tape knappen fast siden vi ikke har tepper uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Takk for svar. Jeg passer på at kostene er nede, men den skraper allikevel. Kanskje de har gått opp uten at jeg har sett det ja, skal sjekke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg ett parkett munnstykke :)

5706470002159_F.jpg

Anonymous poster hash: 00f52...52a

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg kjøpte et parkettmumnstykke, ligner veldig på det på bildet. Og det er helt fantastisk!! Jeg elsker å støvsuge med det! Skulle ønske jeg hadde gjort det for lenge siden. Kostet 200 kr på Elkjøp. Har støvsugd hele huset, og gleder meg nesten til det blir skittent igjen :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg kjøpte et parkettmumnstykke, ligner veldig på det på bildet. Og det er helt fantastisk!! Jeg elsker å støvsuge med det! Skulle ønske jeg hadde gjort det for lenge siden. Kostet 200 kr på Elkjøp. Har støvsugd hele huset, og gleder meg nesten til det blir skittent igjen :ler:Anonymous poster hash: 68845...1bb

Ja, det er ekstrem forskjell :):)

Anonymous poster hash: 00f52...52a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...