Gjest Mythic Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 I går skjedde det noen endringer på facebook som jeg reagerte på. Plutselig fikk jeg opp statuser og bilder som venners venner har lagt ut, hvis noen av mine venner hadde likt eller kommentert. Når jeg kan se dette, regner jeg med at venners venner kan se oppdateringer fra meg også, hvis noen liker eller kommenterer. Så mye er personverninnstillingene verdt, liksom. Eller kan det være at de som jeg får opp, ikke har stilt inn hvem som kan se innleggene deres?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Det skjedde for lenge lenge siden daAnonymous poster hash: 02fa3...f16
Gjest Mythic Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Det skjedde for lenge lenge siden daAnonymous poster hash: 02fa3...f16 Ikke hos meg. La først merke til det i går, hvor det plutselig dukker opp at den og den har endret profilbilde, og det er folk jeg ikke aner hvem er, men som jeg har felles venner med. Eller statuser som den og den har likt, som dukker opp på min news feed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå