Gå til innhold

Er dette kun fett, eller mye løs hud? Bilde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært igjennom en graviditet for noen år siden, hvor magen ble ekstremt stor. Er tilbake til startvekt. Trener å spiser sunt. Er det kun fett på magen, eller er det faktisk mye løs hud??

Anonymous poster hash: 089cf...a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og bilde...?

AnonymBruker
Skrevet

Beklager det kom ikke med ser jeg. Prøver på nytt

post-37809-0-77957400-1435954231_thumb.j

Skrevet

Vanskelig å si. Sikkert løs hud hvis du ikke er overvektig da. Dette var da ikke så ille?

AnonymBruker
Skrevet

Veier 60kg, så vil ikke annse meg som overvektig. Blir ikke kvitt det der. Om jeg bøyer meg fremover kommer det store "tomme valker".. Noen som vet hvordan jeg evt kan bli kvitt det? 

AnonymBruker
Skrevet

Veier 60kg, så vil ikke annse meg som overvektig. Blir ikke kvitt det der. Om jeg bøyer meg fremover kommer det store "tomme valker".. Noen som vet hvordan jeg evt kan bli kvitt det? 

Alle får valker når man bøyer seg fremover....

Du veier 60 kg, det er en fin vekt

Anonymous poster hash: 14441...73c

Skrevet

Veier 60kg, så vil ikke annse meg som overvektig. Blir ikke kvitt det der. Om jeg bøyer meg fremover kommer det store "tomme valker".. Noen som vet hvordan jeg evt kan bli kvitt det?  Anonymous poster hash: 089cf...a27

Hard styrketrening og bruk av bodylotion på magen slik at huden kan gå sammen igjen?

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å se på det bildet. Ta bilde fra litt mer avstand forfra, siden og bakfra. Om det er fett så vil tung styrke gjøre susen så du får redusert fettprosenten og økt muskelmassen slik at det blir mer harmoni mellom muskeler og fett.

Er det løs hud så er nok operasjon eneste utvei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg veier ca. 60 kg jeg også (er 165 cm), og jeg har også slik hud på magen. Hvis jeg bøyer meg fremover er det nesten som om magen "detter" ut. Jeg har ikke vært gravid, det er nok bare slik fordi jeg er født slik at mye av fettet setter seg rundt magen når jeg legger på meg, og fordi jeg ikke har særlig trente magemuskler lenger. Tidligere (da jeg var 53-54 kg) var jeg ikke slik. 

Jeg kan ikke si hva du har, men for min del klarer jeg nok å endre på dette dersom jeg går ned i fettprosent og trener magemusklene. 

Beklager det kom ikke med ser jeg. Prøver på nytt

Anonymous poster hash: c1126...025
AnonymBruker
Skrevet

Det er løs hud.

Anonymous poster hash: 2e67b...cd2
AnonymBruker
Skrevet

Det er løs hud.

Anonymous poster hash: 2e67b...cd2

og det kan jeg bli kvitt med hard styrketrening??

AnonymBruker
Skrevet

tren styrke. Det fjerner ikke løshuden, men fyller den jo ut en del så det ser mindre ut.

Anonymous poster hash: 5b5b9...315
Skrevet

og det kan jeg bli kvitt med hard styrketrening?? Anonymous poster hash: 089cf...a27

Du kan gi det et forsøk isåfall. Bedre det enn kirurgi med det første. Bruk tunge vekter og tren magen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har startet i det små med styrketrening. Så får se om det hjelper i det lange løp. Vil jo helst ikke måtte operere meg..... 

AnonymBruker
Skrevet

Magemusklene kan bli sterkere, men vokser ekstremt lite, så det er ikke noe poeng å prøve å styrke opp ved å trene magen. De magemusklene som vokser er de skrå, oblikene, altså de som er på siden av magen, og det eneste de gjør estetisk når de vokser er at du får mindre midje. Magen får nok trening fra de andre øvelse man gjør ved styrke, så er ikke noe poeng å trene de direkte, og i tillegg, som sagt, så vokser de minimalt.

Eneste måten å fjerne løs hud er at hun strammer seg over tid, men dette stopper ved ett visst punkt, eller å fjerne der kirurgisk. Men alle får baller når man lener seg frem, og du har en fin og sunn vekt :) du har født ett barn til og med! :)

Anonymous poster hash: 08a12...d78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stramme opp magen ved å trene, skulle det stå, ikke styrke opp!

AnonymBruker
Skrevet

(bilde er forresten opp ned ser jeg nå). Takk for mange svar!! TS

AnonymBruker
Skrevet

Magemusklene kan bli sterkere, men vokser ekstremt lite, så det er ikke noe poeng å prøve å styrke opp ved å trene magen. De magemusklene som vokser er de skrå, oblikene, altså de som er på siden av magen, og det eneste de gjør estetisk når de vokser er at du får mindre midje. Magen får nok trening fra de andre øvelse man gjør ved styrke, så er ikke noe poeng å trene de direkte, og i tillegg, som sagt, så vokser de minimalt.

Eneste måten å fjerne løs hud er at hun strammer seg over tid, men dette stopper ved ett visst punkt, eller å fjerne der kirurgisk. Men alle får baller når man lener seg frem, og du har en fin og sunn vekt :) du har født ett barn til og med! :)

Høres ut som du kan litt om dette :-) Takk for godt svar. 

Og ja jeg er delvis fornøyd med vekten, til tross for at jeg en gang var 85kg etter jeg fikk henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette ser ut som fett og ikke løs hud. Et par-tre kilo ned og det der er gone :)

Anonymous poster hash: 2bee4...89b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette ser ut som fett og ikke løs hud. Et par-tre kilo ned og det der er gone :)

Anonymous poster hash: 2bee4...89b

Jeg synes også det ser ut som fett, men det er lite, ja. :)

Anonymous poster hash: 8ccd5...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...