AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Hvorfor er det noen brukere her som er så frekke? De svarer jo så idiotisk, umorsomt og lite empatisk i tråder hvor TS vil ha svar på sin problemstilling. Svaret kan f. eks være kort og helt tatt ut av sammenheng, eller langt og dømmende. Forstår ikke helt vitsen med å oppføre seg slik. Dessverre utvikler tråden seg til et rent helvete for TS, hvis de to-tre første svarene er av en slik type. Anonymous poster hash: 07cb6...7ad 6
wintergirl Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Noen mennesker er rett og slett perfekte og lever et ideal liv. Disse blir så sinna på de som er så dumme og gjør noen feil og spør om et råd eller to. Eller bare uansett lurer på noe generelt. Det virker som om ganske mange tror at de aldri har sagt eller gjort noe dumt, så hvis noen andre har klart å tråkke litt i salaten og angrer på noe de har sagt eller gjort så kommer moralpoliti og forteller hvor utrolig dumme de er med en gang. 2
PaperFlower Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Jeg har tenkt mye på det samme. Synes nesten det burde være en slags tommel-ned knapp her inne på forumet, så folk som stadig bruker anonymiteten til å være frekke mot folk til slutt ikke får være anonyme mer. Det hjelper iallefall litt at de ikke kan gjemme seg bak et anonymt teppe. Nå går jeg ut ifra at KG bruker et standard forum-oppsett av noe slag, så det er kanskje lettere sagt enn gjort å gjennomføre noe sånt, men det burde absolutt være en mulighet. Kanskje folk ikke spyr frekke kommentarer rundt seg like lett da. 1
dillyduzit Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Dessverre er det enklere å være frekk mot en AB bruker, enn en med nick. Se litt godt etter, så ser du at det er mer frekkere svar mot disse som velger å poste under anonym enn de med nick.
PURE/HONEY Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Fordi man har muligheten til å være anonym på internet, så man har muligheten til å være tøffere enn det man egentlig er i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Visste du ikke at KG står for Kjipe Grinebitere? Mer alvorlig: ignorér de sure svarene. Det kommer ikke noe godt ut av å begynne å forsvare seg eller si de imot.Anonymous poster hash: 1f19a...11f
Gjest Hofmann Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 "Dårleg stemning" er jo ein av dei tinga som gjer Kvinneguiden så underhaldande. Så det må me for alt i verda ikkje miste.
ymotana Skrevet 3. juli 2015 #9 Skrevet 3. juli 2015 Jeg skulle ønske at alle måtte ha nick. Kanskje det kunne gjøre at folk oppfører seg?
Gjest Rose11 Skrevet 3. juli 2015 #10 Skrevet 3. juli 2015 (endret) Det er jo alltid anonyme som svarer frekt og bare må kjefte. Lurer på om de svarer familie og venner like frekt når de spør om ting? Jeg tror det hadde hjulpet mye hvis ab funksjonen ble fjernet. Bare se på Rampelyset. Det har jo blitt veldig mye bedre etter ab funksjonen ble fjernet. Det er jo alltid anonyme som svarer frekt og bare må kjefte. Lurer på om de svarer familie og venner like frekt når de spør om ting? Endret 3. juli 2015 av Rose11
himmeloghav Skrevet 3. juli 2015 #11 Skrevet 3. juli 2015 Jeg skulle ønske at alle måtte ha nick. Kanskje det kunne gjøre at folk oppfører seg? Det føles ikke trygt å være på forumet til kvinneguiden med kun ett nick. Jeg synes at noen her er ganske uforskammet og det virker som noen er ute etter en/mobber så det er godt å kunne gjemme seg under anonym hvis det er snakk om personlige ting. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #12 Skrevet 4. juli 2015 Visste du ikke at KG står for Kjipe Grinebitere? Mer alvorlig: ignorér de sure svarene. Det kommer ikke noe godt ut av å begynne å forsvare seg eller si de imot.Anonymous poster hash: 1f19a...11f Virker som du har rett. Hvis man svarer slike folk, blir man aldri ferdig. De kommer bare med enda mer edder og galle. Man blir litt preget av slike replikker enkelte klarer å lire av seg. Noen snakker som om de kjenner situasjonen eller problemet bedre enn meg, og tror at alt er så enkelt eller firkantet. Anonymous poster hash: 07cb6...7ad
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #13 Skrevet 4. juli 2015 Dessverre er det enklere å være frekk mot en AB bruker, enn en med nick. Se litt godt etter, så ser du at det er mer frekkere svar mot disse som velger å poste under anonym enn de med nick. God observasjon. Det virker som at folk som stiller spørsmål og deler historier under AB, er mer utsatt for drittslenging og forutinntatte meninger. Samtidig ser det også ut til at mange velger å bruke AB-funksjonen til å spre dritt også. Anonymous poster hash: 07cb6...7ad
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #14 Skrevet 4. juli 2015 Fordi jeg blir provosert over hvor dumme og egoistiske folk er Anonymous poster hash: 99e00...d9b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #15 Skrevet 4. juli 2015 Fordi man har muligheten til å være anonym på internet, så man har muligheten til å være tøffere enn det man egentlig er i virkeligheten. Jeg svarer folk akkurat likedan i virkeligheten, men det er sjelden noen spør meg så dumt som folk spør her KG. Anonymous poster hash: d1c9c...dd6 1
Gjest Universe Skrevet 4. juli 2015 #16 Skrevet 4. juli 2015 De er nok deprimert og vil få litt ut. Eller de kjeder seg, eller de er bare full i faenskap og liker å lage kvalme.
Safiye Skrevet 4. juli 2015 #17 Skrevet 4. juli 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod
KillerKitty Skrevet 5. juli 2015 #18 Skrevet 5. juli 2015 Har lurt på det samme selv. Jeg lurer på om de noen gang tenker over hva de skriver, og konsekvensen av det? Skal jo ikke være sånn at folk blir redd for å opprette enkelte tråder i frykt for hva andre kan finne på å svare (har vært der ) Er jo ikke sikkert det er vondt ment så klart, men jeg tror helt oppriktig at enkelte mennesker er ute etter å såre andre. Hvorfor vet jeg ikke
marita8 Skrevet 5. juli 2015 #19 Skrevet 5. juli 2015 Helt enig. Mange brukere her inne virker direkte aggressive. Er nesten fascinerende hvor hissige de fremstår, og hvor lite som skal til før de hisser seg opp. Er oppriktig nysgjerrig på om disse er like sinte i virkeligheten, eller om det bare er for å "lage litt faen" i trådene.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #20 Skrevet 5. juli 2015 Spør man dumt får man dumme svar Men hvem er det som bestemmer hva som er dumme spørsmål eller ikke? Anonymous poster hash: f3730...b1c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå