himmeloghav Skrevet 3. juli 2015 #1 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg bruker onecall og finner den ikke på mine sider på nettet. Noen som vet? Hvorfor spør plutselig mobilen min etter puk koden? Det pleier jo å være pin koden jeg oppgir når jeg slår på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Del Skrevet 3. juli 2015 PUK-kode trenger du dersom du (eller noen andre) har tastet inn feil PIN-kode tre ganger. PIN og PUK-koder skal også følge med det kortet du trykker SIM-kortet ut fra. Finner du kodene om du følger denne linken? https://www.onecall.no/kundeservice/simkort-feilsok Om ikke får du prøve å kontakte kundeservice.Anonymous poster hash: 09d18...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 3. juli 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juli 2015 PUK-kode trenger du dersom du (eller noen andre) har tastet inn feil PIN-kode tre ganger. PIN og PUK-koder skal også følge med det kortet du trykker SIM-kortet ut fra. Finner du kodene om du følger denne linken? https://www.onecall.no/kundeservice/simkort-feilsok Om ikke får du prøve å kontakte kundeservice.Anonymous poster hash: 09d18...ef1 Det står at jeg finner det på mine sider, men jeg har lett og finner det ikke. Hvor på mine sider? Prøvde å sende dem en melding men den ble ikke sendt. Det skjedde en feil der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Del Skrevet 3. juli 2015 Det står at jeg finner det på mine sider, men jeg har lett og finner det ikke. Hvor på mine sider? Prøvde å sende dem en melding men den ble ikke sendt. Det skjedde en feil der. Har ikke onecall selv, så hvor på mine sider du finner det kan jeg ikke hjelpe deg med.Anonymous poster hash: 09d18...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 4. juli 2015 #5 Del Skrevet 4. juli 2015 Velg Mitt abonnement, SIM kort og pin/puk kode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 4. juli 2015 Velg Mitt abonnement, SIM kort og pin/puk kode Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå