AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Er disse betalt for å virke interesserte, for å selge flere PT timer for senteret? Anonymous poster hash: f5944...3f1
Erazor Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 De fleste personlige trenere er nok interessert i å få flere kunder, ettersom en del sentere opererer med et lønnssystem der man får utbetalinger delvis basert på antall timer i måneden. Ut over det, så er nok sentrene også opptatt av at PT-ene generelt skal fremstå som hyggelige og hjelpsomme, og ikke uinteresserte og utilgjengelige. 1
Yme Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Er disse betalt for å virke interesserte, for å selge flere PT timer for senteret? Anonymous poster hash: f5944...3f1 Jobben dems er å passe på at du føler deg bra, liker treningen og føler du får progresjon. Mange damer tror dette betyr at trenerne er interesserte i dem, fordi de får så mye personlig oppmerksomhet. 2
Brofessor Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Er disse betalt for å virke interesserte, for å selge flere PT timer for senteret? Anonymous poster hash: f5944...3f1 Ja
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Jobben dems er å passe på at du føler deg bra, liker treningen og føler du får progresjon. Mange damer tror dette betyr at trenerne er interesserte i dem, fordi de får så mye personlig oppmerksomhet. Jeg har egentlig ikke hatt time med han, men han jobber som PT. Han har vært instruktør på noen timer jeg har vært på, men har aldri sagt annet enn hei til han. Nå i det siste har han begynt å prate med meg, selv om jeg ikke er på timene hans lenger. Han er ganske kjekk og yngre enn meg. Bare lurte på om han prøver å få opp timesalget sitt eller noe hehe. Anonymous poster hash: b365e...607
Christiania_Oslo Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Er det mulig å få mannlig PT som kan trene med deg i bar overkropp? Om ikke så kommer jeg aldri til å skaffe PT.
Yme Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Jeg har egentlig ikke hatt time med han, men han jobber som PT. Han har vært instruktør på noen timer jeg har vært på, men har aldri sagt annet enn hei til han. Nå i det siste har han begynt å prate med meg, selv om jeg ikke er på timene hans lenger. Han er ganske kjekk og yngre enn meg. Bare lurte på om han prøver å få opp timesalget sitt eller noe hehe.Anonymous poster hash: b365e...607 Flørt tilbake da, så finner du ut hva han tenker. Er jo ikke umulig at han liker deg
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 Flørt tilbake da, så finner du ut hva han tenker. Er jo ikke umulig at han liker deg hehe det blir nok litt for skummelt det, men takk for forslaget Anonymous poster hash: b365e...607
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå