AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Jeg er på jobbreise i Spania, og ble usikker på hvor mye jeg kan spise for. Så jeg googlet, og i følge regjeringen.no er det 900 per døgn. Stemmer det, eller har jeg misforstått? Jeg spiser jo ikke for halvparten en gang??! Anonymous poster hash: a0786...9bb
La Luna Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 https://www.altinn.no/no/Starte-og-drive-bedrift/Drive/Arbeidsforhold/Lonn/Reiseutgifter/DiettNattilegg/ Spørs jo helt hva slags avtale du har det da.
Gjest pelikanen Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Er ca samme sum jeg har. Jeg spiserom ikke for 900 i utlandet da. Eks middag er billigere. (Som oftest) Jeg sender aldri inn kvittering for eks middager, kaffe osv. Det lønner seg ikke. Da betaler de ut kostgodtgjørelse. De trekker da fra en sum for frokosten jeg har på hotellet.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 https://www.altinn.no/no/Starte-og-drive-bedrift/Drive/Arbeidsforhold/Lonn/Reiseutgifter/DiettNattilegg/ Spørs jo helt hva slags avtale du har det da. Jeg jobber i staten. Ble ikke helt klok på den linken - det gjaldt vel innenlands? Anonymous poster hash: ba392...9bb
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Er ca samme sum jeg har. Jeg spiserom ikke for 900 i utlandet da. Eks middag er billigere. (Som oftest) Jeg sender aldri inn kvittering for eks middager, kaffe osv. Det lønner seg ikke. Da betaler de ut kostgodtgjørelse. De trekker da fra en sum for frokosten jeg har på hotellet. Takk for svar syns bare det er litt sykt at jeg skal gå i overskudd og leve så godt som jeg gjør... Anonymous poster hash: ba392...9bb
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Takk for svar syns bare det er litt sykt at jeg skal gå i overskudd og leve så godt som jeg gjør... Anonymous poster hash: ba392...9bb Min far hadde veldig mange reisedøgn i oppveksten min. Kostvaner var en biinntekt for ham omtrent. Ble mange fine ferier ut av det og SAS-poeng. (Ikke stat/kommune) Anonymous poster hash: f9ea5...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå