Gjest harmony? Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 Jeg ble dumpet så inni h..... av dama mi i begynnelsen av sommeren... Masse løgn og fordekte historier om at hun bare trengte litt tid osv... Mens sannheten var at hun hadde innledet et forhold til en på jobben. Jeg har vel innsett at det ikke blir oss 2 igjen og det har vært en lang og tøff prossess for meg å komme igjennom.. Særlig fordi hun har hele tiden sagt at det er meg hun elsker og at hun aldri mente det slik som det skjedde bla bla... Det er ekstra vondt å vite at den du elsker over alt på jord har begått en mennesklig feil og gjort noe dumt som får så ødeleggende konsekvenser. Men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med.. Jeg må bare komme meg videre og se fremover... Og det er her jeg trenger litt hjelp for jeg er såpass heldig at det er en del jenter som ringer meg og vil finne på ting og jeg synes det er smigrende, men jeg føler ingen ting!! Det eneste jeg tenker på er gojenta mi. Selv om hun har vært skikkelig bitch så klarer jeg ikke å la være å tenke på henne. Når kan jeg sette pris på andres oppmerksomhet? Det er ikke snakk om sex eller sånt for det er jeg ikke nærheten av å ha lyst på, men jeg har så lyst til å glemme henne og bare kose meg med singeltilværelsen....
Gjest 1111 Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 Nå er det ikke lenge siden du ble dumpet, og å komme over et brudd tar tid, lang tid. særlig når utroskap er involvert og du fortsatt er så glad i henne. Ta den tiden du trenger, du kan nyte det å være singel og oppmerksomhet fra andre jenter når du er helt klar for det. Lykke til
Gjest harmony? Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 Jeg hadde håpet og trodd at man da skal bare gi faen og drite i hele dama, men du har vel rett. Det tar tid... Må bare ikke stresse!! Lett å skrive, men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå