AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 For en tid tilbake, opplvede jeg at noen misbrukte personnr. mitt og bestilte div. ting på nettet. Saken ble såklart anmeldt, og såklart henlagt 😜 Jeg har nå tatt mine forhåndsregler, som å sperre for kredittsjekk, sperre endring av post. Men hva nå? Det er jo fortsatt noen som har personnr. mitt! Anonymous poster hash: ccca7...5dc
wintergirl Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Virker som om sånne ting ikke blir tatt seriøst nok. Det er tragisk for dem det går utover. Hva med å få byttet personnummer? Og hva med å få i gang en søk på ip adressen som bestillingene kommer fra? Trodde vi hadde kommet ganske langt på det området i 2015.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Virker som om sånne ting ikke blir tatt seriøst nok. Det er tragisk for dem det går utover. Hva med å få byttet personnummer? Og hva med å få i gang en søk på ip adressen som bestillingene kommer fra? Trodde vi hadde kommet ganske langt på det området i 2015. Bytte personnummer? Det får jo TS selvaagt ikke gjort. Anonymous poster hash: 79543...4a0
Gjest imperio Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Her kan du lese litt om det http://www.dinside.no/914425/hva-gjor-jeg-etter-id-tyveri Vet ikke hva du kan gjøre, men håper det ordner seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå