Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016

Kakaoen

Anbefalte innlegg

Så spennende å se når folk føder :) Høres jo ut som det kan være noe på gang hos deg hippåhoppsann :)

Jeg hadde et par merkelige "tak" i magen i går kveld, men det ga seg etter jeg gikk på do og tisset:fnise: Har ikke kjent noe spesielt siden det. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller så! Har hatt masse kynnere siden midten av svangerskapet, så det ser jeg ikke på som noe spesielt "tegn" for meg iallfall. Begynner å bli litt lei da! Jeg gleder og gruer meg veldig til fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt treig med oppdateringa jeg, visst, men gutten vår kom med hastekeisersnitt 5.februar. Nydelig baby på 49 cm og 2545g :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende hippåhoppsann! Lykke til når det tar seg opp :-) 

GratulererFrøkenStrøken! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis FrøkenStrøken!

(Og for en flott fødselsdag på gutten ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her jeg :) I går var det bare noen tak innimellom og det kom litt til både formiddag og kveld av slimproppen. I natt var det litt mer tak i "kynnerene" fra kl 3 til 5 . Våknet kl sju og sto opp,og siden det har det fortsett med veldig varierende styrek og tid i mellom. Håper dette ikke varer i mange dager, da blir jeg helt utslitt til den store finalen ;)

Grattis frøkenstrøken  :babysmokk: Hvorfor ble det hastekeisersnitt? (om du ønsker å fortelle det da :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Synne-Marie skrev:

Grattis FrøkenStrøken!

(Og for en flott fødselsdag på gutten ;) )

Bursdagen din.. ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! :)

Jeg var på kontroll i dag, alt er helt supert, heldigvis :) Hun hadde troa på fødsel om ikke så alt for lenge, av en eller annen grunn :P Ble ikke sjekket, men forklarte jeg hadde en del stikninger osv. I kveld har jeg fått hektiske roser i kinnene, mannen mener det må være føderoser, hehe:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre hvordan det ligger an med dere alle! Her blir det igangsetting på tirsdag 8/3, da veksten har stoppet helt opp. Surrealistisk følelse, selv om vi for så vidt har vært forberedt på å ikke gå til termin hele tiden (krøllete komplisert svangerskap). Er kjempespent på fødselen og synes det er litt skummelt å bli satt igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lille_frosk skrev:

Så gøy å høre hvordan det ligger an med dere alle! Her blir det igangsetting på tirsdag 8/3, da veksten har stoppet helt opp. Surrealistisk følelse, selv om vi for så vidt har vært forberedt på å ikke gå til termin hele tiden (krøllete komplisert svangerskap). Er kjempespent på fødselen og synes det er litt skummelt å bli satt igang!

Oj,spennende da :) Lykke til :)

Her har alt stoppet opp,la meg i ti tiden i går og fikk sove helt til kl fem:hoppendeglad: Det lengste jeg har sovet på lenge :)

Nå har jeg bare "mageknip" kombinert med mensmurringer litt i korsryggen og fremme. Men dei er svake. Så får se... Nå skal jeg ta opp kjøtt og starte med maling av det i morgen å lage kjøttdeig i helgen tenkte jeg. MÅ bare gjør ting og ikke tenke så mye på at fødsel KAN starte ..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medfølelse Lumos! Teknisk sett ikke på overtid, men har aldri gått så lenge gravid før. Schnålt! 39 uker i dag, de andre ungene er født 38+3. På en måte nysgjerrig på hvor lenge det er mulig å gå, men samtidig svært overmoden etter å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medfølelse til deg Lumos, overtid må være noe dritt :blomst::sjokolade:

Spent på når lille her har tenkt å melde sin ankomst, førstemann kom 39+2, så alt etter det vil føles som overtid :P Er bare 36+5, men nå har utålmodigheten meldt seg. Mye vonde sammentrekninger, nedpress, det stikker og strekker overalt downstairs og jeg føler meg så tappet for alt av energi. Men, hun har jo bare godt av å være der inne noen uker til, så jeg må nok bare holde ut ;) lite man kan gjøre med saken sjøl igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lumos skrev:

Ååh takk :) Hvordan går det med deg? :)

Går her jeg :)

Var hos jordmor i går og hun sjekket meg,var fortsatt 3 cm åpning,men var nå veldig moden. Så får vi bare vente og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle :)

Har hatt vonde menslignende smerter siden i går kveld, også tror jeg noe av slimproppen gikk i dag tidlig. Kanskje noe på gang, lov å håpe på baby i løpet av helgen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 11.3.2016 at 22.41, Lumos skrev:

Takk alle :)

Har hatt vonde menslignende smerter siden i går kveld, også tror jeg noe av slimproppen gikk i dag tidlig. Kanskje noe på gang, lov å håpe på baby i løpet av helgen:P

Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte verdens fineste jente den 13.mars! Lang og tøff fødsel, men alt står bra til med oss begge! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...