Favole Skrevet 5. januar 2016 #621 Del Skrevet 5. januar 2016 Godt nytt år Endelig 2016, snart er vi i mål jo! Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. januar 2016 #622 Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg føler meg som en ball med armer og bein. Mars kan ikke komme fort nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. januar 2016 #623 Del Skrevet 5. januar 2016 Veldig korrekt beskrivelse! VM i pust&pes altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 5. januar 2016 #624 Del Skrevet 5. januar 2016 Har så leeeenge igjen, jeg! Hele ti uker, eventuelt åtte hvis det blir KS. Lever meg veldig inn i det når de rundt meg (på jobb feks) sier at det går så fort, må liksom sperre opp øynene og late som det glitrer i øynene.. Hehe.. Men jo, det kommer jo sikkert til å gå ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. januar 2016 #625 Del Skrevet 5. januar 2016 14 uker igjen til termin her. Jeg synes det har gått veldig fort frem til nå, men nå blir det neppe så mye mer jobb på meg fremover, så ser for meg at tiden vil gå noe saktere. På tide å begynne å handle inn og gjøre klart til den lille kommer nå kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barenzrotta Skrevet 5. januar 2016 #626 Del Skrevet 5. januar 2016 Hei Barenzrotta her 42 år, venter barn nr 4 med termin 14 april. :-) bor på.Svalbard. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 5. januar 2016 #627 Del Skrevet 5. januar 2016 Tiden har gått så fort til nå☺ Føler meg tung og stor nå,og ble 100%sjukemeldt fra nyttår. Så da får jeg finne på ting så tiden flyyyyr til mars😊 Hei barenzrotta☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. januar 2016 #628 Del Skrevet 5. januar 2016 Heia Barenzrotta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. januar 2016 #629 Del Skrevet 5. januar 2016 Velkommen Barenzrotta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 6. januar 2016 #630 Del Skrevet 6. januar 2016 Har første time hos jordmor i morgen (eller, i dag da siden klokken er over 12 ) Er det noe jeg burde huske å spørre om? Noe viktig jeg burde ta opp? 25 uker i dag forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 6. januar 2016 #631 Del Skrevet 6. januar 2016 Hm, njæ.. Jordmor pleier å være flink å ta opp det som er nødvendig om man ikke har vært der før, særlig om man er førstegangs. I hvert fall syntes jeg det, tror aldri jeg har måtte spørre om noe selv verken nå eller i første svangerskap Det er vel ikke før uke 27 at jordmor eller lege kan skrive terminbekreftelsen som trengs for permisjonssøknaden, så den må vente uansett. Jordmor kan i større grad enn legen svare på spørsmål omkring fødsel og barsel, så om det er noe der du ønsker å ta opp allerede nå kan du jo spørre om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brave Skrevet 6. januar 2016 #632 Del Skrevet 6. januar 2016 Hei! Litt sent ute her jeg. Er 24 år, bor i Bergen og venter en liten gutt helt i starten av april :-) Er førstegangs, og gleder meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 6. januar 2016 #633 Del Skrevet 6. januar 2016 Velkommen til dere nye her inne! I morgen er jeg 32 uker på vei! Hjelpes!!! Jobber nå 50% og kjente at det trengtes å roe ned litt med jobb. Gleder meg til permisjon og alt som hører med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 7. januar 2016 #634 Del Skrevet 7. januar 2016 Puh, 30 uker i dag. Tror jeg også må trappe ned litt på jobbingen. Jobber 70% nå, og det er egentlig litt i overkant. De dagene jeg jobber, må jeg gå rett å legge meg når jeg kommer hjem og det er unektelig litt upraktisk med to unger som skal ha mat og stell. Tror mannen begynner å føle seg som aleneforelder Mye kynnere, men sånn har det vært før og. Har også en del mensverk og murringer, og det har jeg ikke hatt før. Tror nok det beste blir å ruge litt mer og jobbe litt mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 7. januar 2016 #635 Del Skrevet 7. januar 2016 Så vidt passert 30 uker, og her ligger jeg på andre døgnet på fødeavdelinga. Holder pusten mens timene går, og håper det ikke blir keisersnitt! Vil være her sammen med dere noen uker enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 7. januar 2016 #636 Del Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, FrøkenStrøken skrev: Så vidt passert 30 uker, og her ligger jeg på andre døgnet på fødeavdelinga. Holder pusten mens timene går, og håper det ikke blir keisersnitt! Vil være her sammen med dere noen uker enda! Oj! Huttetu! Håper det går bra med dere og at baby får være i magen en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 7. januar 2016 #637 Del Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, FrøkenStrøken skrev: Så vidt passert 30 uker, og her ligger jeg på andre døgnet på fødeavdelinga. Holder pusten mens timene går, og håper det ikke blir keisersnitt! Vil være her sammen med dere noen uker enda! Oi oi, håper veldig baby får være litt til i magen, og at dette går veldig bra. Krysser fingrene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. januar 2016 #638 Del Skrevet 7. januar 2016 Krysser fingrene for dere FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. januar 2016 #639 Del Skrevet 7. januar 2016 Krysses alt som krysses kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 8. januar 2016 #640 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Takk, jenter! Blir jo helt i ei boble av dette, håper jeg snart skrives ut av sykehuset og kan tenke (og skrive) om mer hverdasgslige ting igjen Endret 8. januar 2016 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå