AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Er det noen her som vet hvordan det gjøres når Google selv ignorerer at domene har blitt slettet for lenge siden?Anonymous poster hash: 6d46a...f92
Guybrush Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Hva "det gjøres"? Tenker du for at ting skal forsvinne 100 % og ikke være søkbart overhodet? Da må du bare la det gå tid. Stort sett forsvinner ting etter noen måneder.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Hadde en blogg med domene, ba google slette domenet, slettet så blogg og mailadresse. Men nå dukker det opp mail med faktura enda jeg ba om at domene skulle slettes. Har forsøkt å få gitt beskjed over alt men blir bare henvist fra den ene til den andre i systemet. Og uten bloggmailen får jeg ikke slettet noe. På faktura står det en adresse, hvis ikkd dette kan fikses på enkel måte må jeg vel sende et brev til den adressen. At det skal være så vanskelig å få fjernet domene?Anonymous poster hash: 6d46a...f92
Guybrush Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Hadde en blogg med domene, ba google slette domenet, slettet så blogg og mailadresse. Men nå dukker det opp mail med faktura enda jeg ba om at domene skulle slettes. Har forsøkt å få gitt beskjed over alt men blir bare henvist fra den ene til den andre i systemet. Og uten bloggmailen får jeg ikke slettet noe. På faktura står det en adresse, hvis ikkd dette kan fikses på enkel måte må jeg vel sende et brev til den adressen. At det skal være så vanskelig å få fjernet domene?Anonymous poster hash: 6d46a...f92 Google er en søkemotor, ikke en registrar. Google sletter ikke domener, da må du kontakte firmaet som håndterer domenet ditt. Eller snakker du nå om du du har en blogg på en underside via et google-domene? Det blir isåfall noe helt annet. www.tullball.something er et domene, om du og mang andre har en dittvalgtenavn.tullball.something og du ønsker innholdet fjernet er det ikke sletting av domene men sletting av bloggens innhold. Er det blogspot?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Google er en søkemotor, ikke en registrar. Google sletter ikke domener, da må du kontakte firmaet som håndterer domenet ditt. Eller snakker du nå om du du har en blogg på en underside via et google-domene? Det blir isåfall noe helt annet. www.tullball.something er et domene, om du og mang andre har en dittvalgtenavn.tullball.something og du ønsker innholdet fjernet er det ikke sletting av domene men sletting av bloggens innhold. Er det blogspot? Google styrer med domener jo. Mitt domene ble kjøpt via google og i alle henvendelser blir jeg sendt til google support som igjen henviser til nettsie hvor en skal logge inn på domenenavn. Men når domenet og blogg er slettet hvordan få google til å skjønne at jeg ikke skal ha faktura for et domene jeg ikke lenger har?Anonymous poster hash: 6d46a...f92
Guybrush Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Google styrer med domener jo. Mitt domene ble kjøpt via google og i alle henvendelser blir jeg sendt til google support som igjen henviser til nettsie hvor en skal logge inn på domenenavn. Men når domenet og blogg er slettet hvordan få google til å skjønne at jeg ikke skal ha faktura for et domene jeg ikke lenger har?Anonymous poster hash: 6d46a...f92 My bad, jeg ser bare de ikke har åpnet for skandinaviske extentions og at dette er noe de ikke har markedsført utenfor USA av den grunn. https://support.google.com/domains/answer/6202231?hl=en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå