Gå til innhold

Prøve MILF?

Fremhevede innlegg

Gjest Hummels
Skrevet

De er helt rå i senga i den alderen. Jeg elsker å ha sex med eldre damer. Det beste er når de bestemmer. Femdom. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva bokstavene MILF står for men er ikke ofte det man ofte tenker på som milf's (40+?) ofte bestemødre? Milfer i ordets rette forstand kan jo være kjempeunge.. Er det noen regel her?

Anonymous poster hash: cedf1...6c4

En Milf skal være så mye eldre enn deg at hun kunne vært moren din. Uttrykket kommer egentlig fra tenråingsgutter som sikler på den hotte mora til kompisen sin. En Milf skal også ha litt moderlige egenskaper og kunne ta en slags lærer-rolle ovenfor ungdommen, så alder holder ikke alene. 

Anonymous poster hash: acefc...622

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

En Milf skal være så mye eldre enn deg at hun kunne vært moren din. Uttrykket kommer egentlig fra tenråingsgutter som sikler på den hotte mora til kompisen sin. En Milf skal også ha litt moderlige egenskaper og kunne ta en slags lærer-rolle ovenfor ungdommen, så alder holder ikke alene. 

Anonymous poster hash: acefc...622

Hvorfor heter det ikke MILTF? Siden man sier mother i like to fuck, det er noe som jeg ikke har helt skjønt :klo:

Skrevet

Du får skrive til henne at hun må lære deg opp i så fall, tror slike voksne damer (cougars) tenner på å kunne vise unge menn en ny verden innen sex.

Anonymous poster hash: ff379...b53

Det er ikke helt riktig. Noen cougars gjør kanskje det, men jeg elsker menn som er 15 år yngre enn meg fordi de er på høyden i den alderen med nok erfaring til å tilfrdsstille meg samtidig som de har masse stamina.

Men det betyr ikke at du ikke skal følge opp flørten din.

Tror likevel at du kommer langt med å være deg selv, vær selvsikker uten å late som du kan mer enn du gjør. Sex er jo ikke en olympisk sport, det er å nyte en annens kropp, være leken og utfordrende og gjøre hverandre glade

Skrevet

Hvorfor heter det ikke MILTF? Siden man sier mother i like to fuck, det er noe som jeg ikke har helt skjønt :klo:

Det er ikke like praktisk å si MILTF fremfor MILF. Helt konkret så er det en forkortelse for Mother I'd like fuck forresten, men man legger til "to" fordi det høres bedre ut. 

Gjest Jacklost
Skrevet

Ah. I'd hadde jeg aldri tanken på at det kunne være :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...