Gå til innhold

Bli kvitt fettvalker. HJELP?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treningstips? Kostholdstips? Anything?!! 😨 please

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke punktslanke.

Eneste måten er å få ned fettprosenten og trene hele kroppen. Kardio brenner mye kcal.

Anonymous poster hash: 23220...d3d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Innta mindre kalorier enn du forbrenner. Der har du svaret!

Anonymous poster hash: 063b2...6a9

• Liker 1
Skrevet

Ååh, jeg skrev feil på overskriften. Jeg mente bh-valker. Jeg har kun bh-valker, har ikke overflødig fett andre steder på kroppen som bekymrer meg.. er det mulig å trene vekk bh-valkene spesielt? Eller må jeg satse mer cardio?

Jeg er normalvektig, 160 cm og 51 kg.. Har bare disse bh-valkene som plager meg..😶

Skrevet

Ny bh? Trene overkropp og ned i vekt.

AnonymBruker
Skrevet

Ååh, jeg skrev feil på overskriften. Jeg mente bh-valker. Jeg har kun bh-valker, har ikke overflødig fett andre steder på kroppen som bekymrer meg.. er det mulig å trene vekk bh-valkene spesielt? Eller må jeg satse mer cardio?

Jeg er normalvektig, 160 cm og 51 kg.. Har bare disse bh-valkene som plager meg..

Da bruker du for liten bhstørrelse.

Anonymous poster hash: 30f88...aea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kraftig overvektig, så jeg har BH-valker (og andre valker). Men med BMI på 20 tror jeg heller det er feil BH-størrelse som er ditt problem. Det hjelper å velge riktig BH-størrelse. 

Anonymous poster hash: bb780...0d7
Skrevet

Da bruker du for liten bhstørrelse.

Anonymous poster hash: 30f88...aea

Åjaaaa.. Det kan stemme! 😀 Jeg bruker både bh str 70 og 75, noen visse 70-typer gir valker.... men det gjør ikke noen 70 og 75.... Takk! 😊

Skrevet

Jeg er kraftig overvektig, så jeg har BH-valker (og andre valker). Men med BMI på 20 tror jeg heller det er feil BH-størrelse som er ditt problem. Det hjelper å velge riktig BH-størrelse.

Anonymous poster hash: bb780...0d7

Takk for linken 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...