AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Hei hei! Noen av dere som har fått skikkelig adrenalinkick og som f eks har hoppet i strikk eller fallskjerm eller noe annet? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg for ca ett halvt år siden tenkte jeg hadde lyst å være med på en opplevelse for livet og få et skikkelig adrenalinkick..da meldte jeg meg opp på tandemhopp og gledet meg kjempemassr. Skulle hoppe tandem fortige helg, men 4 dager før hoppet ble det avlyst pga feil med motor på flyet og da ble jeg veeeeldig skuffet, men ble tipset om strikkhopp...meldte meg på det med en gang og 2 dager etter gjorde jeg det (altså for 6 dager siden).. Det var en helt rå opplevelse og noe jeg kunne gjort igjen. Bare det å se ned hvor høyt det var og det å stå i køen, se andre hoppe og hyle og det å psyke seg opp..fikk skikkelig kick av å hoppe og var kjempegla.. Men nå dagene etter står jeg med et lite tomrom da det plutslig er over og jeg kunne pratet om dette masse..men orker jo ikke plage familie og kjæreste med dette hehe.. Jeg tenker at om noen dager går det over..men nå har jeg meldt meg på tandemhopp i aug da det var det som først var planen.. Er det noen som kjenner seg igjen? At det kan gi litt tristhet/tomrom noen dager etter sånne store hendelser som ga skikkelig adrenalinkick? Det kan jo være jeg også føler slik for at det er ferie, dårlig vær og fordi jeg er bortreist fra kjæresten... Håper på svar:) Hilsen jente 26Anonymous poster hash: f8443...cd4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Jeg liker litt fartsfylte aktiviteter og å få litt kick til tider men sitter ikke igjen med noen tomhet nei. Hvorfor lurer du på det? Anonymous poster hash: 6a5b1...eed
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Takk for svar. Grunnen til jeg lurer på det er om andre kan kjenne seg igjen i det jeg skriver... Ts.Anonymous poster hash: f8443...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå