AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Hei! Jeg er på ferie, drar hjem i morgen. Har spist ekstremt mye mat, snacks og diverse. Tror jeg ligger på 3000-5000 kalorier hver eneste dag i en uke!! Er 163 cm og veier 53 kg, hvor mye tror du jeg går opp i vekt? Tror du det blir vanskelig å bli kvitt de ekstra kiloene som jeg har lagt på meg? Anonymous poster hash: 84ec9...700
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 2 kg, kanskje Anonymous poster hash: b8c1b...351 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Næsj. Gjorde det samme i februar, lå 12 dager i kalorioverskudd, merka jo at buksene var strammere enn vanlig da jeg kom hjem. Veide meg ikke, men vet jeg gikk opp gitt Så snart kostholdet normaliserte seg, og jeg ble kvitt en del vann i kroppen etc. så ble alt normalt igjen etter et par små uker. Anonymous poster hash: 0c309...6e5
Andreas_B Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 hvor mye du går opp i vekt blir vanskelig å si. Gå tilbake til det kostholdet du pleier å ha så går du ned igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Gå tilbake til det kostholdet du pleier å ha så går du ned igjen. Feil. Det kostholdet hun tidligere har hatt har sannsynligvis vært inntak av kalorier for vedlikehold, og dersom hun har gått opp i vekt nå, må hun ligge i underskudd. Når målet er nådd, kan hun begynne å spise som normalt igjen. Anonymous poster hash: 38529...41f
Ulla Ullsokk Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Jeg har ca akkurat samme mål som deg og har ofte lagt på meg to kg i løpet av en ferie når jeg har fråtset skikkelig. Det er aldri noe stress etterpå, jeg er bare litt ekstra forsiktig i et par uker og så er alt tilbake som vanlig etter ca tre uker.
Gjest me2u Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 På 1 uke? Ikke tenk på det. Lev og spis som du gjorde før ferien så er det ikke noe å bekymre seg over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå