Gå til innhold

1 uke kalorioverskudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er på ferie, drar hjem i morgen. Har spist ekstremt mye mat, snacks og diverse. Tror jeg ligger på 3000-5000 kalorier hver eneste dag i en uke!! 

Er 163 cm og veier 53 kg, hvor mye tror du jeg går opp i vekt?

Tror du det blir vanskelig å bli kvitt de ekstra kiloene som jeg har lagt på meg? 

Anonymous poster hash: 84ec9...700
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

2 kg, kanskje

Anonymous poster hash: b8c1b...351
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Næsj. Gjorde det samme i februar, lå 12 dager i kalorioverskudd, merka jo at buksene var strammere enn vanlig da jeg kom hjem. Veide meg ikke, men vet jeg gikk opp gitt ;) Så snart kostholdet normaliserte seg, og jeg ble kvitt en del vann i kroppen etc. så ble alt normalt igjen etter et par små uker.

Anonymous poster hash: 0c309...6e5
Skrevet

hvor mye du går opp i vekt blir vanskelig å si.

Gå tilbake til det kostholdet du pleier å ha så går du ned igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Gå tilbake til det kostholdet du pleier å ha så går du ned igjen.

Feil.

Det kostholdet hun tidligere har hatt har sannsynligvis vært inntak av kalorier for vedlikehold, og dersom hun har gått opp i vekt nå, må hun ligge i underskudd. Når målet er nådd, kan hun begynne å spise som normalt igjen.

Anonymous poster hash: 38529...41f

Skrevet

Jeg har ca akkurat samme mål som deg og har ofte lagt på meg to kg i løpet av en ferie når jeg har fråtset skikkelig. Det er aldri noe stress etterpå, jeg er bare litt ekstra forsiktig i et par uker og så er alt tilbake som vanlig etter ca tre uker.

Skrevet

På 1 uke? Ikke tenk på det. Lev og spis som du gjorde før ferien så er det ikke noe å bekymre seg over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...