AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Hei! Jeg skal om 16 dager hente valpen min i Sverige. Jeg skal også ha med min andre hund og familie. Vi skal bo på en hytte, for så å hente valpen kl. 8 om morgenen søndag 19. juli. Vi lurer på hvordan vi kan gjøre det mest trivlig for valpen, og hva vi må ha med oss. Kan noen lage en liste for hva som bør være med? Takk:) Anonymous poster hash: 200c7...71c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Mat Vann(for lang kjøretur og varmt vær) Skåler Bånd(ett sett ekstra i tilfelle) Halsbånd Bæsjeposer Dyne/pledd eller noe å ligge på Gnagebein, noe godt Ett par leker(hvis det er vann i nærheten er det gøy med vanneker - hvis dere er så heldige å får en badeglad hund) Hvilke rase er det? 😄 (av ren nysgjerrighet). Vi hentet også valp i Sverige. De er flinke med hunder der Anonymous poster hash: 2795a...b9b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Mat Vann(for lang kjøretur og varmt vær) Skåler Bånd(ett sett ekstra i tilfelle) Halsbånd Bæsjeposer Dyne/pledd eller noe å ligge på Gnagebein, noe godt Ett par leker(hvis det er vann i nærheten er det gøy med vanneker - hvis dere er så heldige å får en badeglad hund) Hvilke rase er det? (av ren nysgjerrighet). Vi hentet også valp i Sverige. De er flinke med hunder derAnonymous poster hash: 2795a...b9b Hei! Tusen takk for liste! Vi venter en Schapendoes:) Anonymous poster hash: 200c7...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå