AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Jeg har noen uhorvelig fæle tatoveringer som jeg må få fikset. Tok den som er avbildet under for mange år siden, og den var ment for å dekke noen fæle arr fra tiden jeg drev med selvskading. Problemet er det at den ble seende helt for jævlig ut. Går det an å ta coverup av denne? Legger ved det jeg ønsker å tatovere over. Anonymous poster hash: b51b1...28e
karamariell Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Ville heller anbefalt deg å dratt på en tatoveringsalong og spurt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Risikere ikke dette igjen, jeg trenger anbefaling fra folket. De sier selvfølgelig at de er best og kan gjøre det. Kan bare ikke risikere å ødelegger kroppen noe mer nå Anonymous poster hash: b51b1...28e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Risikere ikke dette igjen, jeg trenger anbefaling fra folket. De sier selvfølgelig at de er best og kan gjøre det. Kan bare ikke risikere å ødelegger kroppen noe mer nå Anonymous poster hash: b51b1...28e Da har du vært hos noen useriøse... Anonymous poster hash: 0a3c7...702 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Jeg tror ikke tatoveringer kan skjule arrene, men på studio kan de lage/tegne tatoveringer slik at arrene går i ettmed tatoveringen. På den måten skjules de likevel, om du skjønner hva jeg mener. Anbefaler deg å ta kontakt med et studio.Anonymous poster hash: c4537...33b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Jeg vil anbefale lets buzz i Bergen. Jannicke kan anbefales. Hun har tatovert over arr, tror det ligger bilder av det på hennes Instagram eller hjemmesiden til lets buzz. Anonymous poster hash: 04748...4e4
Florence Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Det er ingen her som er eksperter. Jeg har sett noen utrolige cover-ups, men tatovøren må ofte gjøre om litt på designet kunden har valgt for at det skal bli best. Du må undersøke og finne det beste tatoveringsstudioet rundt deg, eventuelt reise til en av de større byene.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 vel, takk for svar dere! Jeg har fått anbefalt Maria på Blue view i Mandal i alle fall. Får ringe litt rundt. Anonymous poster hash: b51b1...28e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 vel, takk for svar dere! Jeg har fått anbefalt Maria på Blue view i Mandal i alle fall. Får ringe litt rundt. Anonymous poster hash: b51b1...28e Hvordan gikk det? Lyst å vise bilde? Anonymous poster hash: 2f3ce...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå