AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Hei! Jeg lurte på om det er noen av dere som svømmer som trening nå som det er litt varmere i vannet? Hvor (hva slags vann) gjør dere det i så fall? Hører stadig om folk som tok seg en dukkert eller svømmetur før frokost, men alle disse kan vel ikke ha vann i "bakgården"? Uansett har jeg noen spørsmål jeg håper noen kan svare på: Har vannet en ok temperatur selv om det er overskyet eller regner? Blir man sett rart på av strandgjester om man bare kommer for en svømmetur og går igjen? Hva har dere med dere, og hvor gjør dere av tingene mens dere svømmer? Hva med brennmaneter for de som svømmer i saltvann? Hvor langt ut kan man svømme uten at det blir utrygt? Og hvordan gjør dere det, svømmer rundt i ring, frem og tilbake eller bare på stedet hvil? Blir man mer vandt til å takle vann i nesa og øynene etter hvert? Det er jo ofte en del bølger, og noen ganger har jeg på følelsen at jeg holder på å drukne lol. Hva med måker? Jeg ble angrepet av de i går gjenntatte ganger. Hva er problemet deres? (De angrep andre som svømte også altså hehe) Hvordan beholder dere et fint og sunt hår, dette sliter vel nesten like mye som å vaske håret daglig? OMG høres egentlig ut som jeg bør holde meg inne etter alle disse spørsmålene, men jeg elsker å svømme, og vil gjerne oppholde meg masse ute i sommer:) Og dette er jo egentlig sånne ting man bare beholdt inne i hodet før internett og diverse forum kom. Anonymous poster hash: 2328c...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå