Solstråla80 Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har kjøpt barnevogn brukt og kunne tenke meg å rense den. Har lest om flere som har fått renset profesjonelt, hvor gjør dere dette? På vanlig renseri eller? Og hva koster det ca? Både bagger og sportsdel
Solstråla80 Skrevet 5. juli 2015 Forfatter #2 Skrevet 5. juli 2015 Ingen som har renset barnevogn her?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Det tror jeg du kan glemme. Blir stoffet vasket eller renset så taper det på både vind og vanntetthet. Du får tørke av med klut. Kjøpe ny madrass om mulig. Anonymous poster hash: d4996...e95
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Da vi brukte vogn hadde vi en Emmaljunga der trekket kunne tas av og vaskes på 30 grader i maskinen. Er du sikker på at dette ikke går an på din også? Om man absolutt skal få andre til å rense det er det selvsagt best å kontakte et lokalt renseri. Priser varierer nok veldig fra kjede til kjede, så var jeg deg ville jeg Googlet stedsnavnet dere bor på + renseri for deretter å ringe dem opp. Personlig hadde jeg prøvd å vaske det selv. Anonymous poster hash: f1d29...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå