AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg skal begynne på en suppe diett aka sykehusdietten. Når jeg leste om kuren kom jeg over at man kan miste muskelmasse når man går på kuren. Noen som har erfaringer med dette? Ellers vil jeg gjerne høre om noen har noen erfaringer med å gå på denne dietten i 7 dager. Anonymous poster hash: 4731b...14c
Pringle Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Sykehusdietten er humbug og har aldri vært promotert av noe sykehus. Hvorfor skal du gå på suppediett? Hva er hensikten med en sultediett og en diett som varer bare i sju dager? Du vil miste vann, muskler og litt fett, og gå opp igjen fettet, med renter, etterpå, om du klarer å holde ut hele uka, da. Hvis du spiser for lite, vil du miste mye muskelmasse, noe som er lite heldig hvis du ønsker å gå ned i vekt, med tanke på at musklene brenner fett. Nei, jeg har ikke gått på denne kuren og kommer aldri til å gjøre det, men jeg har lest og lært og kan tenke Edit: Hvis du HAR fått instruks fra sykehus eller lege om å følge en spesifikk diett, må du nesten ta det opp med dem om det er noe du lurer på. Edit 2: Jeg mener ikke å være spydig, jeg lurer oppriktig på hvor ideen kommer fra! Endret 2. juli 2015 av Pringle 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Prøvde i et par dager men synst ikke den smakte noe godt. Klarte derfor ikke å gjennomføre. Klarte derimot 3 uker på div supper fra Toro med lavt kalori og karbohydratinnhold og klarte endelig å gå ned de siste 5kg jeg hadde prøvd å kvitte meg med i 1år. Gikk ikke noe særlig opp i vekt i ettertid. Anonymous poster hash: 54fe6...d09
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Hva forventer du skal skje? 7 dager på suppe gir deg ingenting. Ja, du vil gå ned i vekt, men de vil komme tilbake igjen når du begynner å spise normalt igjen. Spis sunt, variert og normalt, beveg deg hver dag Anonymous poster hash: e5246...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå