AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #21 Skrevet 5. juli 2015 At du legger all skyld på han, han har sikkert gjort noe helt grusomt, men det krever to for å danse tango. Dette er så typisk KG. Nei, det kreves ikke alltid to for å rote til et forhold. Noen ganger holder det godt med at det kun er en av de som står for rotet. Når TS sier at det er mannen her som står for rotet, at hun vurderer å gå og at han ikke gjør noe for å bedre situasjonen, ja, da får vi jo nesten bare ta utgangspunkt i dette. Dette er ikke trådens tema engang, så jeg ser ikke hvorfor dere må alltid spørre om detaljer og mistenkeliggjøre TS. Anonymous poster hash: dd827...7e5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #22 Skrevet 5. juli 2015 Det er ikke utenkelig. Men om hun har valgt å tilgi han for dette, så har hun godtatt å jobbe med det. Det funker ikke da å forvente at han skal gjøre alt for å fikse det, og at hun selv ikke skal løfte en finger. Kanskje hun har prøvd å jobbe med det, men han er ikke interessert i å jobbe med det og håper det bare skal gå over av seg selv. Hva vet egentlig du om hva TS har gjort? Er du tankeleser? Har mannen rotet det til så krever det faktisk en innsats fra han. Du vet det? Mannen er faktisk nødt til å, ihvertfall, løfte lillefingerenAnonymous poster hash: 4643d...e29
Adara Skrevet 5. juli 2015 #23 Skrevet 5. juli 2015 Dette er så typisk KG. Nei, det kreves ikke alltid to for å rote til et forhold. Noen ganger holder det godt med at det kun er en av de som står for rotet. Når TS sier at det er mannen her som står for rotet, at hun vurderer å gå og at han ikke gjør noe for å bedre situasjonen, ja, da får vi jo nesten bare ta utgangspunkt i dette. Dette er ikke trådens tema engang, så jeg ser ikke hvorfor dere må alltid spørre om detaljer og mistenkeliggjøre TS. Anonymous poster hash: dd827...7e5 Det var virkelig ikke dette som var poenget! Poenget er at TS ikke kan forvente at mannen skal gjøre alt arbeidet for å få forholdet til å fungere, uten at hun selv skal løfte en finger.
Adara Skrevet 5. juli 2015 #24 Skrevet 5. juli 2015 Kanskje hun har prøvd å jobbe med det, men han er ikke interessert i å jobbe med det og håper det bare skal gå over av seg selv. Hva vet egentlig du om hva TS har gjort? Er du tankeleser? Har mannen rotet det til så krever det faktisk en innsats fra han. Du vet det? Mannen er faktisk nødt til å, ihvertfall, løfte lillefingerenAnonymous poster hash: 4643d...e29 Jeg vet kun det jeg leste i ett av TS sine innlegg, og der skrev hun, og jeg siterer 'Det er forresten han som må fikse opp i forholdet da han har rotet det til.'
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #25 Skrevet 5. juli 2015 Det var virkelig ikke dette som var poenget! Poenget er at TS ikke kan forvente at mannen skal gjøre alt arbeidet for å få forholdet til å fungere, uten at hun selv skal løfte en finger. Og hvordan vet du at TS ikke har løftet en finger? Er du synsk? Klarsynt? Kjenner du TS? Har du noe klare fakta å komme med når du sier at hun ikke har løftet en fingerAnonymous poster hash: 4643d...e29
Adara Skrevet 5. juli 2015 #26 Skrevet 5. juli 2015 Og hvordan vet du at TS ikke har løftet en finger? Er du synsk? Klarsynt? Kjenner du TS? Har du noe klare fakta å komme med når du sier at hun ikke har løftet en fingerAnonymous poster hash: 4643d...e29 Nei, jeg leste det slik ut ifra et av hennes innlegg.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #27 Skrevet 5. juli 2015 Jeg vet kun det jeg leste i ett av TS sine innlegg, og der skrev hun, og jeg siterer 'Det er forresten han som må fikse opp i forholdet da han har rotet det til.' Med andre ord så har du ikke peiling på hva TS har gjort. Du tar en setning og lager din egen fantasi. IdiotAnonymous poster hash: 4643d...e29
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #28 Skrevet 5. juli 2015 Nei, jeg leste det slik ut ifra et av hennes innlegg. Folk liker å dikte på KG. Mange her har fri fantasi og lager virkelig sine egne drømmeverden uten at de har peiling på den kalde harde faktaen. Typisk idioter på KGAnonymous poster hash: 4643d...e29 1
Adara Skrevet 5. juli 2015 #29 Skrevet 5. juli 2015 Folk liker å dikte på KG. Mange her har fri fantasi og lager virkelig sine egne drømmeverden uten at de har peiling på den kalde harde faktaen. Typisk idioter på KGAnonymous poster hash: 4643d...e29 ok
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #30 Skrevet 5. juli 2015 ok Ok? Ok at du er en idiot som lever i din egen fantasiverden? Supert, da fikk vi avklart det!Anonymous poster hash: 4643d...e29
Adara Skrevet 5. juli 2015 #31 Skrevet 5. juli 2015 Ok? Ok at du er en idiot som lever i din egen fantasiverden? Supert, da fikk vi avklart det!Anonymous poster hash: 4643d...e29 OK, som i jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte her å diskutere med nek som hisser seg opp for ingenting, og ok som i at jeg kunne ikke brydd meg mindre om DU eller dine likesinnede kaller meg idiot. Tenker det er godt at jeg ikke er som dere.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #32 Skrevet 5. juli 2015 OK, som i jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte her å diskutere med nek som hisser seg opp for ingenting, og ok som i at jeg kunne ikke brydd meg mindre om DU eller dine likesinnede kaller meg idiot. Tenker det er godt at jeg ikke er som dere. Tenker det er godt at jeg ikke er like arrogant, forhåndsdømmende og fri dikter som deg. Sucks to bee you Anonymous poster hash: 4643d...e29
Adara Skrevet 5. juli 2015 #33 Skrevet 5. juli 2015 Tenker det er godt at jeg ikke er like arrogant, forhåndsdømmende og fri dikter som deg. Sucks to bee you Anonymous poster hash: 4643d...e29 LOL, ja, jeg er akkurat de tingene du beskrev. Du er virkelig en menneskekjenner!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #34 Skrevet 5. juli 2015 Ts har ikke bedt noen av dere å diskutere hva som ligger bak et eventuelt brudd. Hun har kun bedt om råd til hva hun skal si til barnet sitt.Anonymous poster hash: a7c81...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå