Gå til innhold

CBE, bloggere og snapchat

Gjest Atheena

Anbefalte innlegg

Gjest Atheena

Jeg må virkelig si at jeg fascineres av selfie behovet til bloggerne, spesielt på snap! Her er absolutt ikke CBE alene, hun er bare et så veldig glansbilde på en vellykket ung kvinne anno 2015. Men det grasale behovet for å vise seg frem på snap, virkelig booste egoet er så kvalmt. Jeg har venner som driver med et snev av det også og et snev av det er ok, men blir det mer så virker man ekstremt høy på seg selv. Nå må jeg også si at det er lov å tro man er noe, men når det bikker over så er det så lite sjarmerende. Jeg blir rett og slett flau over et så stort eksponeringsbehov.

Sender dere som er på snap slike bilder/videor av dere selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke av meg selv, men omgivelser, utsikt, mat etc.

Er på ferie med to trnårings(et vennepars døtre) og de snaper HELE tiden. Stiller seg opp, poserer, endrer hårfrisyrer, poserer og snaper igjen, lager trutmunn, ja, de bruker timesvis hver dag nå i ferie !! Lettere sjokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg tar bilde av meg selv på snap.. Tar kanskje et bilde av meg og datteren min, katten eller kjæresten max 1 gang i mnd og synes det holder.. Hvem har interesse av å se bilde av trynet mitt flere ganger pr dag?? Ingen...

Har venner på snap som sender utallige selfies og enda verre; videoer av seg der de f.eks møysommelig løfter en ølboks mot munnen, drikker en slurk og så tommel opp mot kamera... 5 sånne videoer på en kveld blir langt over smertegrensa... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...