AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Som kjent fra dette forumet. Er det mange som liker å tisse på seg. Eller å se andre tisse på seg. Jeg er en av de, og trenger innspill. Hva syns du er best å ha på deg når du tisser på deg? Jeg liker best å ha på meg en tykk strømpebukse. Helst grå eller enn annen farge som tydelig skifter farge når jeg tisser på meg. Eller andre lignende klær. Mange av strømpebuksene for oss menn buler ut foran. Slik at tisset kommer ut der og renner rett ned. I stedet for langs benene og ut ved føttene. Som er en varm og god følelse på vei ned. Men jeg vil gjerne ha innspill om andre klær det er godt å tisse på seg i, som jeg kan prøve ut. Ev. noen gode tissehistorier til fornøyelse av alle lesere av denne merkelige tråden Anonymous poster hash: 42e5b...d46
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Dette er nok bedre spørsmål på et fetisjforum. Jeg hverken pleier eller liker å tisse på meg, men vil tro det er best i bleie - eller i tights. For om man har på seg løse bukser vil det renne , og det våte nedtissa tøyet vil gnisse borti deg hele tida og minne deg på at du har tissa på deg, mens i en tights ville det kanskje blitt absorbert raskere og beholdt kroppstemperatur samtidig som det ikke ville blitt like "klistrende"/gnissende som med en løs bukse. Anonymous poster hash: 00281...8d7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Eg tykjer det er best med get inspired buksa mi. Og helst når eg er saman med nokre vener på fjelltur. Då luktar eg sex utan at kjærastane til gutane skjønar det - BenteAnonymous poster hash: b72ef...355 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har lyst å tisse på en mann. Anonymous poster hash: 33692...841
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Kan du komme hit å tisse litt på meg Anonymous poster hash: 4a3ff...387
Gjest chisandra Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Nei, nå ble det leggetid på meg, kjenner jeg....
salt_licorice Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Mange som har tissefestih, nå liker jeg bare å se på jenter tisse på seg og drømmer om å bli tisset på så kan ikke si hva som føles best. Men jeg syntes alltid tynne sweatpants, jeans eller bare en underbukse er veldig sexy å se en jente tisse i ; )
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Kansje ei oljehyre? Merkelig sak å blibopphisset av egentligAnonymous poster hash: 950cf...836
Gjest Nikee Skrevet 3. juli 2015 #10 Skrevet 3. juli 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporing, samt krenkende innlegg. Minner om at på seksualitetsforumet så viser man hensyn til andres fantasier og seksuelle preferanser. Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske. Nikee, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #11 Skrevet 3. juli 2015 Kan du komme hit å tisse litt på meg Anonymous poster hash: 4a3ff...387 Er det kun jeg som leste denne, med melodien til "kan du komme hit å snakke litt med meg" av Onkel P? Anonymous poster hash: 62aef...29c 13
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #12 Skrevet 3. juli 2015 Bleie...? Ja er definitivt best med bleie. Da kan man ta på en ny bleie etterpå.Anonymous poster hash: 42acb...1b3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #13 Skrevet 4. juli 2015 Noen svarte tightser skifter ikke farge når de er våte. Så da syns det ikke om du tisser på deg. Så da kan man sette seg på gresset og slippe det løs om man skulle være nødig. Her er en liten guide:http://m.wikihow.com/Pee-Your-Pants-As-a-Woman-when-There-Are-No-Other-OptionsAnonymous poster hash: 42e5b...d46
fitnessfreak91 Skrevet 4. juli 2015 #14 Skrevet 4. juli 2015 (endret) Selv om det ikke er helt min greie, hender det at jeg tisser mens jeg har på meg trange jeans i en lys farge. Kan ikke påstå at det tenner meg, men synes det er litt fascinerende når skrittet blir mørkt, såvel som innsiden av lårene. Dette finner riktignok sted på badet, og rett etterpå går buksa i vaskemaskinen, og jeg under dusjen. Endret 4. juli 2015 av fitnessfreak91
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #15 Skrevet 4. juli 2015 Selv om det ikke er helt min greie, hender det at jeg tisser mens jeg har på meg trange jeans i en lys farge. Kan ikke påstå at det tenner meg, men synes det er litt fascinerende når skrittet blir mørkt, såvel som innsiden av lårene. Dette finner riktignok sted på badet, og rett etterpå går buksa i vaskemaskinen, og jeg under dusjen. You dirty girl, hehe:)Anonymous poster hash: 42acb...1b3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #16 Skrevet 4. juli 2015 Jeg liker å bruke tights. I annen farge enn svart selvfølgelig! Det skal vises. Eller inntilsittende jeans... Deilig å kjenne det renne nedover. Digg å gå rundt med våte klær en stund etterpå. Gjør meg så kåt. Har kun gjort dette alene til nå, men hadde vært superdeilig om noen så på. Ah, kjenner jeg blir våt i musen nå!Anonymous poster hash: 1f12d...5d0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #17 Skrevet 4. juli 2015 Jeg liker å bruke tights. I annen farge enn svart selvfølgelig! Det skal vises. Eller inntilsittende jeans... Deilig å kjenne det renne nedover. Digg å gå rundt med våte klær en stund etterpå. Gjør meg så kåt. Har kun gjort dette alene til nå, men hadde vært superdeilig om noen så på. Ah, kjenner jeg blir våt i musen nå!Anonymous poster hash: 1f12d...5d0 Hehe blir bare enda våtere i musa da;)Anonymous poster hash: 42acb...1b3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #18 Skrevet 4. juli 2015 Nå ble jeg bare sprengkåt. Angrer på at jeg tisset i sta.. Er en gutt som liker å tisse i boxer i dusjen. Setter meg gjerne i dusjen og tisser, og lar tisset flyte over meg. Så runker jeg gjerne rett etterpå, og får kommet, og ligger litt grisete til i dusjen. Noen som kunne vært intr, i å se? Anonymous poster hash: 1ca7f...d07 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #19 Skrevet 6. juli 2015 Lyse jeans må prøves ut. Ser det er mange som bruker det i slike filmer på nettet de de tisser på seg for moro Anonymous poster hash: 42e5b...d46
Gjest 100%naturlig Skrevet 7. juli 2015 #20 Skrevet 7. juli 2015 Lyse åletrange jeans er best, da syns det så godt utenpå. Ellers er svarte trange jeans greia hvis det ikke skal syns og du vil gjøre det offentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå