AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Stua vår får sol rett inn mange timer midt på dagen, og det tåler ikke eføyen min. Hvilke planter egner seg best og hvilken erfaring har du som har samme sol "problemet"? Anonymous poster hash: 4f4d7...1a4
DysterPytten Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Er det DERFOR eføyen min døde? Har solskjerm foran, men stua blir jo kokende for det... Sorry for avsporing, men det gikk et lys opp for meg nå
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Er det DERFOR eføyen min døde? Har solskjerm foran, men stua blir jo kokende for det... Sorry for avsporing, men det gikk et lys opp for meg nå Det kan være mange årsaker, men tipper min ikke tåler at luften er knusktørr Anonymous poster hash: 4f4d7...1a4
Minya Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Regner med at de fleste ørkenplanter burde gå greit. Sukkulenter som feks aloe vera eller lignende tåler ganske mye sol og varme. Jeg har en aloe vera som står på kjøkkenbordet, helt inntil vinduet, og halve dagen står da aloen i stekende sol. Den trives som bare pokker og spruter ut stiklinger i alle retninger, så noe gjør jeg riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå