AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Vi er begge 32 år, og fikk for tre måneder siden vite at han har vært utro. En gang sommeren 2015, en gang september høsten etter, og en gang i jula. De har ikke hatt noe kontakt mellom dette, så han hadde ikke følelser for henne. Vi skulle gifte oss i august. Bryllupet er nå utsatt. Det stikker ganske mye at jeg måtte få høre det fra noen andre, og at hun han var utro med er langt yngre enn oss. Jeg vil så gjerne prøve videre - han angrer enormt, og sier jeg er den eneste han vil ha. Det tror jeg han på. Jeg kan se at han har svært vondt av meg. Vi har dessuten vært sammen i 9 år! Vil ikke ofre alt vi har sammen! Noen som har erfaringer med å tilgi utroskap? Hvor lang tid brukte dere på å komme over det. Merker at jeg er litt opphengt i den dama han var utro med (de har ikke mer kontakt i dag, det vet jeg med 100 % sikkerhet.). Hun er pen, og jeg kjenner det stikker i meg om jeg ser bilder av henne. Stalker av og til facebooken hennes.. Hun er dessuten ikke noe godt menneske i mine øyne...Følte dere det også sånn om "den andre"? Og hva gjorde dere for å komme videre? Hvordan er forholdet i dag? Takk for svar! Anonymous poster hash: 0965d...ce3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 (PS: Gikk litt fort i svingene her - skulle stå sommeren 2014!!) ts Anonymous poster hash: 0965d...ce3
Betasuppe Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Tror ikke det alltid går an. Har sett fler der de har holdt sammen etter utroskapen. Men det er alltid en sur undertone der. F.eks. hvis den utro partneren er på reise, enten det er forretninger eller familie, så lurer den andre partneren OG vennene til den andre partneren om vedkommede ligger med noen andre. Det er der hele tiden. 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Hva angrer han for ? At han ble tatt eller? Man er ikke utro tre ganger ved et "uhell". Dette ville jeg aldri tilgitt. Men jeg ville ikke tilgitt en gang heller. Anonymous poster hash: 312d1...cb4 10
Hulderen Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Han har vært utro tre ganger i løpet av ganske kort tid. Og det like før dere skulle gifte dere. Det viser at han ikke elsker og respekterer deg. Du vil aldri kmme over utroskapet. Men du kan kanskje klare å leve med ham, hvis han klarer å gjenoppbygge tilliten din. Det er han som må jobbe med saken. Det er ikke du som trenger å forandre deg, det er det han som må. 5
Lykkelig kone Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Har selv opplevd utroskap .. Det går aldri over. Jeg valgte tilslutt å gå fra han. Du har ikke gjort noe galt. Det et han.jeg synes det ble vanskelig å bygge opp igjen tilliten stolte rett og slett ikke på han mer . 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Har selv opplevd utroskap .. Det går aldri over. Jeg valgte tilslutt å gå fra han. Du har ikke gjort noe galt. Det et han.jeg synes det ble vanskelig å bygge opp igjen tilliten stolte rett og slett ikke på han mer . Men var det like stor grad av utroskap? Var det ikke større? Og hvordan fant du det ut? Hvor lang tid "prøvde" du? ts Anonymous poster hash: 0965d...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #10 Skrevet 2. juli 2015 Dessverre vet jeg ikke om noen par som har overlevd utroskap... Det lengste er 3 år.. Og da endte det enormt bittert... Anonymous poster hash: 13391...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #11 Skrevet 2. juli 2015 Jeg kom aldri over det. Prøvde i mange år å reparere forholdet, men så viste det seg at han samtidig prøvde å sabotere det fordi han var for feig til å gjøre det slutt. Han var utro flere ganger. Jeg har fortsatt ikke helt kommet over det, selv ett år etter brudd. Det stikker fortsatt i meg, og jeg har av og til dårlige dager der jeg tenker at jeg ikke kan være verdt noe som helst når en person kan såre meg på den mest grusomme måten tenkelig over så lang tid. Om jeg noensinne tør stole på noen igjen, det vil vise seg. Anonymous poster hash: bbeae...2dd 2
Lykkelig kone Skrevet 2. juli 2015 #12 Skrevet 2. juli 2015 Min mann var notorisk utro mot meg. Han la ikke skjul på det. Vi ble til slutt kompiser som bodde i lag. Holdt ut for barna sin del. Men det var aldri noe kjærlighet . Jeg holdt ut i 18 år. Men tok det endelige valget for 1 1/2 år siden. Da møtte jeg en mann en fantastisk vidunderlig mann som så meg , en som elsket meg. Så vi er samboere i dag. Aldri angret et sekund på valget. Angrer på at jeg ikke gikk for flere år siden da jeg nå ser hvor godt en kan ha det. Lykke til videre med dine valg. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #13 Skrevet 2. juli 2015 Dessverre vet jeg ikke om noen par som har overlevd utroskap... Det lengste er 3 år.. Og da endte det enormt bittert... Anonymous poster hash: 13391...cf2 Tre år etter utroskapen? Tror du det samme gjelder hvid det "bare" er en ons?? ts Anonymous poster hash: 0965d...ce3
_Malene Skrevet 2. juli 2015 #14 Skrevet 2. juli 2015 Jeg kunne ikke tilgitt det du beskriver i hovedinnlegget. Jeg tror jeg kunne kommet over en tilfeldig ons i grisefylla, om mannen min fortalte det selv og tydelig angret. Men om han hadde ligget med en jente flere ganger, hadde det vært kroken på døra for min del. Selv om jeg fortsatt elsket fyren, og han viste at han elsket meg, ville usikkerheten spist meg opp innenfra. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #15 Skrevet 2. juli 2015 Det Er en lang vei å gå. Tillitt er brutt. Tillitt skal bygges opp. Dere må snakke ut om det. Du må lære å stole på han igjen. Dette vil ta tid. Om han skal bli påminnelse sin tabbe hele tiden, så har dere ikke mulighet, tror jeg. Kan dere jobbe dere gjennom det, så kan dere komme dere styrket ut av det.det vil kreve Mye av deg. Skjønner du er litt opphengt i den andre damen. Helt normalt. Vet hun, at du vet? For meg var det greit At hun fikk vite at jeg viste. Jeg fortalte henne det. For noen blir slike ting vanskelig med å få forholdet til å fungere i ettertid, selv om begge vil. En samtale med 3 person eks på fvk kan være løsning. Lykke tilAnonymous poster hash: 40fc8...421 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #16 Skrevet 2. juli 2015 Når det gjelder meg, så tror jeg ikke at jeg noen gang kommer til å komme over det. Det er vel noe jeg må lære å leve med om jeg noen gang klarer å tilgi det da. For meg er det noen måneder siden, det skjedde en gang og i fylla - MEN, det er så jævlig og jeg vet faktisk ikke om jeg kan tilgi det. Det er fint mellom oss, men det ligger der og gnager fortsatt, jeg gråter flere ganger i uken og han angrer som en hund. Det er et stort brudd på tilliten og nå klarer jeg ikke å stole på han ordentlig. Når han skal noe er jeg skeptisk og blir lei meg, det har ødelagt meg helt. Anonymous poster hash: 127b2...388
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #17 Skrevet 2. juli 2015 Når det gjelder meg, så tror jeg ikke at jeg noen gang kommer til å komme over det. Det er vel noe jeg må lære å leve med om jeg noen gang klarer å tilgi det da. For meg er det noen måneder siden, det skjedde en gang og i fylla - MEN, det er så jævlig og jeg vet faktisk ikke om jeg kan tilgi det. Det er fint mellom oss, men det ligger der og gnager fortsatt, jeg gråter flere ganger i uken og han angrer som en hund. Det er et stort brudd på tilliten og nå klarer jeg ikke å stole på han ordentlig. Når han skal noe er jeg skeptisk og blir lei meg, det har ødelagt meg helt. Anonymous poster hash: 127b2...388 Du gråter flere ganger i uken ja... Jeg har også grått en del. Fortalte han om utroskapen selv? ts Anonymous poster hash: 0965d...ce3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #18 Skrevet 2. juli 2015 I november er det 2 år siden bomba gikk av hjemme. Kona hadde vært utro over en 5-6 mnd periode. Det jeg kan si er at det er annerledes nå enn i starten. Da handlet det meste om de 2. Jeg gjorde alt for å få det til å funke, men hun var ikke mentalt til stede. Det tok nesten ett år. Og da var jeg et annet sted. Nå er det ganske kaldt, og alle vil si "dump henne", men du opplever faser. Og alle opplever det helt sikkert forskjellig. Du klarer å komme over de sterke negative følelsene. Det tror jeg, men resten er veldig opp til den som var utro. Om ikke den gjør alt som må til, om ikke dere klarer å være 100% ærlige så vil du etterhvert begynne å beskytte deg selv. Og da tror jeg det er umulig. Mitt ståsted er at om utroskapen ikke får dere til å virkelig innse alvoret og at begge gjør alt for å skape et kjærlig, ekte og godt forhold - ja da vil dere gå hver deres veg. Litt om litt. Så treffer du en flott mann - og da ser du galskapen, for du vil føle deg elsket. På ekte. Ønsker deg masse lykke til - ikke Hør på de som er kategoriske - for dette handler om hva du føler og vil. Vil du ha et ekte kjærlighetsforhold så må du føle det med mannen din. Vil du leve platonisk og unngå konsekvensene av et brudd så kan du leve lenge slik. Det kjenner du best selv. Og du har ingen garantier. Anonymous poster hash: 97f8d...cd5 3
Gjest Jon Are Skrevet 2. juli 2015 #19 Skrevet 2. juli 2015 (endret) :-( Endret 3. april 2016 av Jon Are for personli
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #20 Skrevet 2. juli 2015 Man kan fordømme folk som har vært utro. Det ser man her inne. Jeg tror ikke om alt er som det skal være i et forhold, så skjer det ikke. Du kan leve lenge i et skrantende forhold,og tro dere har det bra. Så et du i rette settingen, så skjer det. Det er slik det er å være menneske. Anonymous poster hash: 40fc8...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå