Gå til innhold

sjekker dere opp alt du får i brev fra nav?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man tror at brev inneholder fakta, og at nav forvaltning kan jobben,;og gjør den grundig.

En ting er å nå frem til folk i tlf. Jeg fikk til svar at de ser ikke at dette gjort feil. At bruker ser feilen, betyr ikke noe. De gjør ikke feil.

Du snakker med 3 ulike personer på en uke, og alle har ulike oppfatninger.

Så treffer du de som ikke forstår det.

Jeg har holdt på med nav forvaltning i 4 mnd. Egentlig en fillesak, som er lett å rette på.

Etter x antall tlf, hvor du må legge frem saken på nytt og på nytt hver gang. De konkluderer uten å ha sett på saken.

Så om du påpeker det, så sitter innrømmelse veldig langt inne. De innser at de må sette over til forvaltningen.

Selv der sitter de uten kunnskap. Han jeg traff sist: det er folk som Ikke jobber med disse saker til vanlig, og ikke har kunnskap om det!!!! Sånn har det oppstått feil.

En ting er at de setter folk til denne jobben,men har de ikke innsikt selv? De tar avgjørelser, som kan bety mye for brukeren. Det er ille at brukeren skal måtte bruke så mye tid i etterkant.

Min sak har blitt rettet opp. Det betydde at jeg fikk mye mindre penger i 4 mnd, enn hva jeg skulle ha.

Det verste er arrogansen man møter. Kan man ikke la noen som kan det ta over istedenfor? Istedenfor prøver de å forklare bruker hvordan det er. Jeg har påpekt og stilt spørsmål. Sistw personen heg stilte spørsmål til, og hun ikke kunne svare, så sa jeg: kan du innse at du ikke forstår reglene her?

Anonymous poster hash: 013c1...e49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære vene, hva gjelder saken da?  :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Man tror at brev inneholder fakta, og at nav forvaltning kan jobben,;og gjør den grundig.

En ting er å nå frem til folk i tlf. Jeg fikk til svar at de ser ikke at dette gjort feil. At bruker ser feilen, betyr ikke noe. De gjør ikke feil.

Du snakker med 3 ulike personer på en uke, og alle har ulike oppfatninger.

Så treffer du de som ikke forstår det.

Jeg har holdt på med nav forvaltning i 4 mnd. Egentlig en fillesak, som er lett å rette på.

Etter x antall tlf, hvor du må legge frem saken på nytt og på nytt hver gang. De konkluderer uten å ha sett på saken.

Så om du påpeker det, så sitter innrømmelse veldig langt inne. De innser at de må sette over til forvaltningen.

Selv der sitter de uten kunnskap. Han jeg traff sist: det er folk som Ikke jobber med disse saker til vanlig, og ikke har kunnskap om det!!!! Sånn har det oppstått feil.

En ting er at de setter folk til denne jobben,men har de ikke innsikt selv? De tar avgjørelser, som kan bety mye for brukeren. Det er ille at brukeren skal måtte bruke så mye tid i etterkant.

Min sak har blitt rettet opp. Det betydde at jeg fikk mye mindre penger i 4 mnd, enn hva jeg skulle ha.

Det verste er arrogansen man møter. Kan man ikke la noen som kan det ta over istedenfor? Istedenfor prøver de å forklare bruker hvordan det er. Jeg har påpekt og stilt spørsmål. Sistw personen heg stilte spørsmål til, og hun ikke kunne svare, så sa jeg: kan du innse at du ikke forstår reglene her?

Hvorfor skal du absolutt misbruke NAV av alle ting i verden? La NAV og meg være i fred. Jobb som oss andre?

Anonymous poster hash: fb76e...fed

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du absolutt misbruke NAV av alle ting i verden? La NAV og meg være i fred. Jobb som oss andre?

La DEG være i fred? Tvang noen deg å klikke deg inn i tråden? HERREGUD

Anonymous poster hash: 13595...5ad

AnonymBruker
Skrevet

Misbruke nav? Står det noe om det?. Jeg ble akutt syk. Innlagt på sykehus. Først 1 uke, hjem i 2 uker. Innlagt igjen i mange uker. Sykemeldt fra dag 1. For syk til å komme meg på nav. Pga jeg har to jobber, så ble det for vanskelig for de. Jeg fikk 50 % prosent av det jeg skulle ha. Jeg vet ikke hva som skal til for deg,før du finner noen som er verdig nav bruker. Jeg er syk ennå. Behandles . Langtidssykemeldt. Jeg har fått det jeg skal ha av nav, så hverdagen kan brukes til å komme seg gjennom dagen. Ikke sloss med nav.

Ha en fin sommer med god helse. Tror du trenger det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...