Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er en ung kar som jobber med kundeservice. Har i løpet av dagen ganske mye tid, spesielt nå i sommer der det ikke skjer så alt for mye. Har også en del fritid som er udefinert, ettersom jeg ikke har barn, og har masse mot og ståpåvilje til å bruke tid på noe som er spennende.

Jeg leter etter litt inspirasjon til å jobbe med et prosjekt som kan skape verdier. Eventuelt gjøre noe, lese noe, planlegge, eller gjøre noe som kan gi økonomisk gevinst.

Hvorfor økonomisk gevinst? Fordi det gjør det mer målbart, og desto lettere å motivere seg til å drive med det. 

Alle tips tas i mot.

Anonymous poster hash: 5ff31...4bb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom opp med en god ide, lage et AS, finne investorer som er villig til og putte penger i din ide. Eller så får du spare hver mnd og følge med på aksjemarkedet.

Anonymous poster hash: f7ebd...99e

AnonymBruker
Skrevet

Spar i fond, og lag en sport ut av det å velge de fondene du tror vil gi mest avkastning og lønnsomhet. Dette er langsiktig sparing, pengene jobber for deg.

F.eks. hører jeg helsebransjen er et sikkert kort når det kommer til fondssparing. Folk slutter jo aldri å gå til legen, det vil alltid feile folk noe, og folk vil ikke akkurat bli mindre interessert i å operere bort alders-rynkene eller legge inn mer silikon.

Anonymous poster hash: 40fed...34b
Skrevet (endret)

Fondssparing er langsiktig sparing. Det vil lønne seg over 20-30 år, men det blir ingen store penger av det i løpet av 1-5 år. At alle trenger helsetjenester, er allerede priset inn i helseaksjer. Det toget er gått.

Skal man tjene større penger, bør man gjøre noe selv. Starte egen bedrift på en eller annen måte. Selg varer eller tjenester som folk er villige til å betale for.

Endret av Musicman
AnonymBruker
Skrevet

Hei.Er en ung kar som jobber med kundeservice. Har i løpet av dagen ganske mye tid, spesielt nå i sommer der det ikke skjer så alt for mye. Har også en del fritid som er udefinert, ettersom jeg ikke har barn, og har masse mot og ståpåvilje til å bruke tid på noe som er spennende.Jeg leter etter litt inspirasjon til å jobbe med et prosjekt som kan skape verdier. Eventuelt gjøre noe, lese noe, planlegge, eller gjøre noe som kan gi økonomisk gevinst.Hvorfor økonomisk gevinst? Fordi det gjør det mer målbart, og desto lettere å motivere seg til å drive med det. Alle tips tas i mot. Anonymous poster hash: 5ff31...4bb

Nå må du snart gi deg med alle disse oppdiktede historiene dine Brilliant. Det begynner å bli for dumt!

Det ene øyeblikket har du barn, det neste ikke.

Så er du uføretrygdet eller på aap også plutselig er du selvstendig næringsdrivende og nå jobber du altså på kundeservice.

Skaff deg et liv!

Anonymous poster hash: 3b2bc...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...