AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg begynte å trene i vinter (og storkoser meg!), men jeg har ett problem, særlig nå som sommeren er kommet, og det er hva jeg skal gjøre med mobilen. I vinter og vår gikk det greit, da hadde jeg den i jakkelommen når jeg var ute og gikk og jogget. Men nå er det blitt så varmt, så da er det kun singlet og tights, og jeg ender opp med å gå med mobilen i hånda, og det er ikke så veldig kult. Særlig siden jeg har vannflaske i andre hånda og liker ikke å ha begge hendene opptatt, jeg har også litt problemer med hypermobile ledd så jeg snubler fort og er nære ved å dette mange ganger, og da foretrekker jeg å ha anledning til å ha hendene fri! Vannflaska kan jeg slippe i bakken, ikke like kult med mobilen... Jeg har prøvd sånne ting til å feste rundt armen, men problemet er at overarmene mine er såpass brede at de ikke passer... Har kjøpt én på HM og to forskjellige på g-sport. Jeg får de på underarmene, men da er det veldig lett at jeg beveger armen litt for langt og så blir øretelefonen røsket ut, og det hemmer generelt litt bevegelsen på armen. Noen som har noen andre gode idéer til hvordan jeg kan få med meg telefonen ut? Jeg bruker den både til musikk og til å måle hvor langt jeg går, så jeg kan ikke bare legge den igjen hjemme heller! Anonymous poster hash: 6a978...ee5
nantucket Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Ha den i sportsBHen? Eller i baklommen på tighsten hvis den har det?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Rumpetaske, med flaskeholder. Da får du til og med begge hendene fri. Det ser ikke nødvendigvis kjempekult ut, men duverden så praktisk det er. Bare pass på at du kjøper en med stor nok plass til mobilen. Anonymous poster hash: 71592...96d 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Ha den i sportsBHen? Eller i baklommen på tighsten hvis den har det? Forsiktig med dette, med mindre du har en som er vanntett. Det blir ofte veldig fuktig både i puppeområdet og i korsryggen. Og jeg for min del synes det er litt ekkelt også med puppesvette over hele mobilen.. Anonymous poster hash: 71592...96d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Ha den i sportsBHen? Eller i baklommen på tighsten hvis den har det? Svetter alt for mye til det har ikke baklomme på tightsen min :/ Rumpetaske, med flaskeholder. Da får du til og med begge hendene fri. Det ser ikke nødvendigvis kjempekult ut, men duverden så praktisk det er. Bare pass på at du kjøper en med stor nok plass til mobilen. Anonymous poster hash: 71592...96d Hvor får man kjøpt det nå? trodde rumpetaska var dø Anonymous poster hash: 6a978...ee5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Hjemme!Anonymous poster hash: f1f60...76d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Svetter alt for mye til det har ikke baklomme på tightsen min :/ Hvor får man kjøpt det nå? trodde rumpetaska var dø Anonymous poster hash: 6a978...ee5 Du får kjøpt treningsrumpetaske på de aller fleste sportsbutikker, clas ohlson, jula, osv osv. Den er langt fra død. De kommer i ulike størrelser, alt fra dem som såvidt har plass til en smarttelefon (er mer som et belte med drikkeflaskeholder og en bitte liten lomme), til dem som har flere rom (jeg har en som tar 5 liter, og har holder til to store flasker). Om det kun er mobil og flaske (og nøkler) du skal ha med deg, ville jeg gått for en så liten som mulig. De større er greie til fjellturer, men er litt tunge og kummerlige til løping. Anonymous poster hash: 71592...96d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Hjemme!Anonymous poster hash: f1f60...76d Leste du innlegget mittt i det hele tatt, morroklumpen? Du får kjøpt treningsrumpetaske på de aller fleste sportsbutikker, clas ohlson, jula, osv osv. Den er langt fra død. De kommer i ulike størrelser, alt fra dem som såvidt har plass til en smarttelefon (er mer som et belte med drikkeflaskeholder og en bitte liten lomme), til dem som har flere rom (jeg har en som tar 5 liter, og har holder til to store flasker). Om det kun er mobil og flaske (og nøkler) du skal ha med deg, ville jeg gått for en så liten som mulig. De større er greie til fjellturer, men er litt tunge og kummerlige til løping. Anonymous poster hash: 71592...96d Takk! Skal sjekke ut det :D Anonymous poster hash: 6a978...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #10 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har en rumpetaske Driter i om det ser teit ut, er jo nesten ikke lommer på noe treningstøy jo. Anonymous poster hash: 67007...a48
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #11 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har en rumpetaske Driter i om det ser teit ut, er jo nesten ikke lommer på noe treningstøy jo.Anonymous poster hash: 67007...a48 Ja, og om det nå skulle være en liten lomme kan du banne på den ikke har glidelås, og helst er skråstilt i tillegg, så man er helt sikker på at det man putter oppi faller ut :s Skjønner ikke hvorfor de ikke tenker på at folk kan finne på å trene utendørs og må ha med seg ihvertfall husnøkler. Anonymous poster hash: 71592...96d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #12 Skrevet 2. juli 2015 Fant forøvrig dette beltet på xxl, uten flaskeholder: http://www.xxl.no/sport-og-ballspill/ryggsekk-og-bag/bag/nathan-nathan-mirage-pak-belte-m-lomme/p/1108554_2_style Det står at lommen er grei til mobil, men ut ifra bildet synes jeg den ser litt liten ut til en smarttelefon? Men kanskje verdt å prøve. Anonymous poster hash: 71592...96d
nantucket Skrevet 2. juli 2015 #13 Skrevet 2. juli 2015 Svetter alt for mye til det har ikke baklomme på tightsen min :/ Hvor får man kjøpt det nå? trodde rumpetaska var dø Anonymous poster hash: 6a978...ee5 Tenkte på SportsBH med mobillomme Burde presisert det
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #14 Skrevet 2. juli 2015 Tenkte på SportsBH med mobillomme Burde presisert det Hvordan fungerer disse, egentlig? Min bh blir alltid dryppende våt av svette. Er det noe slags "regntrekk" i den, så mobilen ikke blir våt? Og blir det ikke i så tilfelle klamt? Hadde vært glimrende med noe slikt til de korte vann-løse turene. Anonymous poster hash: 71592...96d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #15 Skrevet 2. juli 2015 Jeg fant faktisk denne på HM! http://www.hm.com/no/product/82409?article=82409-A Anonymous poster hash: 6a978...ee5 1
pippip Skrevet 2. juli 2015 #16 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har alltid mobilen i sportsbh'en, på siden under stroppen. Mobilen min er vanntett, men hvis din ikke er det kan du ta en liten brødpose rundt for å beskytte mot svette.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #17 Skrevet 2. juli 2015 Anbefaler dette beltet: https://flipbelt.com/ Utrolig behagelig å ha på, humper ikke opp og ned. Anonymous poster hash: 0c4b0...575 1
Wolfmoon Skrevet 2. juli 2015 #19 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har et belte som ligner på dette. Veldig praktisk. Jeg har heller aldri fått til å bruke disse armbåndene, mye enklere å ha det i et belte.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 2. juli 2015 #20 Skrevet 2. juli 2015 Hva med å bare la mobilen ligge hjemme når du trener ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå