79kreps Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 For ett år siden byttet jeg ut vår Philips støvsuger med en poseløs fra Samsung, noe jeg aldri skulle ha gjort. Jeg rett og slett hater å bruke den. Munnstykket er elendig, sugeevnen like så. Eneste positive med den er at den er poseløs og at den har av/på knapp på håndtaket. Så nå skal jeg ha ny støvsuger, igjen. Jeg ønsker munnstykke som enkelt suger opp inntil stolben, i hjørner osv. Munnstykket må kunne brukes på parket og tepper uten at jeg må bytte hver gang. Den må selvsagt få med seg sand og alt annet dritt som kommer inn i leiligheten, og om den kan styres fra håndtaket (av/på styrke) så er det et stort pluss. Helst under 1500
Rotemor Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Her sverger jeg til Miele. Den er jo på salg innimellom. Litt usikker på hva den koster normalt, men enkelt nok for deg å sjekke elkjop.no selv
Gjest Angry Man Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Hun har flytta ut og du savner noe det er sug i? http://www.bestitestguiden.com/tester-pa-beste/stovsuger.html Har miele selv og den funker bra.
79kreps Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2015 Haha nei hun er nok ved min side fortsatt, hun er bare ikke like kravstor til hvordan produktene fungerer som jeg er, og siden vi deler på husarbeid så vil jeg ha en støvsuger jeg er fornøyd med 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå