AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i en sil (dørslag) som er ganske tett, litt sånn á la hvis man skal lage mandelmelk eller noe - som i at veske kan renne gjennom, men ingenting annet. Jeg elsker quinoa, men ingenting av det jeg har av sil er tett nok til å skylle det, uten at det detter gjennom. Har prøvd å skylle det i kopper/panner, men det blir bare grisete og rotete. Har sett en som var rød og mellomstor i et kjøkken på et eller annet tidspunkt, men jeg husker ikke hvor. Hvis noen har forslag til hvor jeg kan få kjøpt et, så hadde jeg vært evig takknemlig! Anonymous poster hash: ba6ea...d3d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Buljongsil, skikkelig finmasket. Jeg har kjøpt på Jernia. Anonymous poster hash: 04227...331
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Buljongsil, skikkelig finmasket. Jeg har kjøpt på Jernia. Anonymous poster hash: 04227...331 Takk for svar! Vet du hva den heter? Jeg er inne på siden deres og finner den ikke. Anonymous poster hash: ba6ea...d3d
Sølvrosen Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Prøv å bruke en saftduk. Hvis du ikke har saftduk kan du bruke et glatt kjøkkenhåndkle eller et annet tettvevd, rent bommullsstoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå