Engel Skrevet 6. september 2004 #1 Del Skrevet 6. september 2004 Ok, jeg er allerede gift, og dette er egentlig ikke et spørsmål for et bryllup, men siden det er om et tema gifteklare er veldig inne i, tror jeg sjansen er størst for svar her inne.... Jeg trenger tips til billige men ok festlokaler i Trondheim med plass til å dekke opp til ca 30 personer. Og trenger også tips til bra Catering. Vi skal ha klassegjenforeningsfest i oktober/november, så det begynner å haste å finne et sted å ha festen. Selv sitter jeg i Oslo så jeg har ikke helt oversikt over hva som finnes i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 #2 Del Skrevet 6. september 2004 Noe bestemt område i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 6. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 6. september 2004 Fortrinnsvis relativ sentrumsnært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. september 2004 #4 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg vil anbefale www.hegramokafe.no når det gjelder catering. Vi hadde koldtbord fra disse under bryllupet (de frakter maten til Trondheim uten problemer), og vi fikk masse skryt for maten. Ikke var prisen så veldig ille heller... anbefales i allefall Selskapslokaler i Trondheim vet jeg lite om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. september 2004 #5 Del Skrevet 6. september 2004 Hva med Vestbyen idrettshus like ved Sverresborg folkemuseum? Jernbanefolkets hus? Vet ikke om du får ordne med mat selv der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 #6 Del Skrevet 6. september 2004 Freidighuset på Eberg og Trygg/Lade-huset på Lade er greie lokaler begge to. Og du kan ordne maten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 7. september 2004 #7 Del Skrevet 7. september 2004 Teglkafeen på Fossegrenda. Det er et lite stykke utenfor sentrum, men er ikke det å foretrekke ved et sånt arrangement, slik at ikke alle spres ut på byen utover kvelden? Jeg hadde bryllupet mitt der, og de var veldig dyktige. God mat og bra service. De rydder for deg også, og stiller med servitører ol. om man trenger det. Amber ikke logget på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. september 2004 #8 Del Skrevet 7. september 2004 Ja, Teglkafeen er fin, har vært der et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå