Gå til innhold

Unngå edderkopper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er livredd edderkopper. I dag har vi skikkelig fint vær, og jeg hadde gledet meg til å sitte ute og sole meg. Før jeg satte meg ned sjekket jeg nøye om det var edderkopper på stolen, noe det ikke var, og satte stolen langt unna husveggene (hvor jeg vet det er mange edderkopper, æsj). Jeg tenkte det skulle gå bra, men jeg hadde ikke sittet der i 30 minutter før det plutselig hang en edderkopp i spindelvev fra boka mi. Den begynte å krype over sidene. Jeg fikk helt panikk, og løp inn, måtte få av meg alle klærne raskt og dusje. Nå sitter jeg og skjelver og tør ikke gå ut mer i dag. Det klør og jeg "ser" edderkopper overalt på veggene. 

Jeg har alltid vært sånn, og jeg tror ikke jeg kan bli kvitt problemet i dag. Bare så synd når det er en av de fineste dagene vi har hatt så langt i år. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå slike kryp når jeg sitter ute? Jeg har virkelig ikke lyst til å bare være inne hele dagen...

Anonymous poster hash: e0a58...777
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spray med permetrin :)

Anonymous poster hash: 65761...1bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt å få behandling for fobien din? For edderkopper dukker opp innendørs også. Flytt derfor aldri til en kjellerleilighet.

Anonymous poster hash: b5211...a04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...