AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Hei! Jeg veier rundt 63-64 kg og er 167 cm høy. Er 21 år og jente. Den siste måneden har jeg spist mye dårlig, og ikke fått vært på trening i det hele tatt. Men jeg tok opp treningen igjen i går. Skal på en sydentur sammen med kjæresten om en måned, og har lyst til å se best mulig ut til den tid kommer. Forventer ikke noe svært drastisk resultat akkurat, men vil føle meg litt bedre i bikini enn hva jeg gjør nå. "Problemet" mitt er at jeg har har høy fettprosent (tror jeg). Jeg ser normalt slank ut med klær, bruker størrelse S i de aller fleste klær. Men under klærne så har jeg ganske mye fett. Spesielt på nedre del av mage, hofter og lår. Jeg tenkte å trene styrke annenhver dag. Da kjører jeg fullkroppsprogram som dekker alle muskergrupper. Kanskje litt mer fokus på rumpe og lår, men alle kroppsdelene er med. Tenkte også å spise 1800-2000 kcal på de dagene jeg trener, og 1500-1700 på treningsfrie dager. Har sommerjobb på sykehjem der jeg jobber 100 %, så blir en del bevegelse også på treningsfrie dager. Blir mye gåing og trasking frem og tilbake i løpet av vakta. Skal holde meg unda godteri, fastfood osv, og spise minst 1,5 g protein pr. kroppsvekt. Er dette noe som ser greit ut? Er det i det hele tatt mulig å få litt endringer på så kort tid? Eller er det noe jeg burde gjøre annerledes, evt. hva? Anonymous poster hash: 6ee25...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Tror dette er første gang jeg har skrevet på KG, men dette høres ut som et bra opplegg! Fin matmengde og bra med fullkroppsprogram! Et tips: Fokuser på flerleddsøvelser og store muskelgrupper (dropp bicepscurl og den typen øvelser). Jeg tror du kan få et ok resultat, men ikke forvent mirakler. Lykke til! Anonymous poster hash: 76fa8...864 1
Gjest me2u Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Om du skal kjøre fullkropp så holder det med 3 solide økter der du tar deg helt ut med tung styrke, fremfor annenhver dag. Ville heller kjørt et par økter med kardio med intervaller for å booste fettforbrenningen istedenfor styrke annenhver dag. 2
Aranciata Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Jeg vet ikke så mye om dette men jeg slenger meg på for jeg skulle også gjerne strammet litt opp den neste måneden! Jeg liker styrketrening men har vært veldig lite aktiv i det siste, og sitter også mye stille når jeg jobber. Så vi kan jo følge hverandre og se hvordan det går! Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Henger meg på! Jente, 165 og 62 kg. Reiser på sydentur om litt mindre enn en måned selv. Ønsker å stramme opp litt, spesiellt på lår/rumpe Hadde vært kjekt å følge hverandre! Anonymous poster hash: b8e26...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Tusen takk for tips og tilbakemeldinger! Skal absolutt ta det med meg! Ja, hadde vært moro å følge hverandre og se hvordan det går! Tenkte å ta et bilde i morgen så et nytt når turen nærmer seg bare for å se! Skal også måle meg ulike steder og sammenligne hver uke. Hvor mange cm er det normalt å gå ned feks rundt midjen på en uke om man ligger i underskudd og trener? Hva er realistisk å forvente seg? Anonymous poster hash: 6ee25...6d6 1
Aranciata Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Vet ingenting om cm og denslags, sikkert andre som vet mer... Det vanskeligste for meg er å ikke spise hvite karbohydrater, men har vært flink i tre dager nå. Veldig lite men det er jo en start! I ettermiddag blir det styrke og i morgen en liten joggetur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå