Gå til innhold

Det er to type barn jeg virkelig ikke liker, uten at det er deres feil.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er:

1. Barn som peller seg i nesen, bruker litt tid der, foreldrene ser det, men sier ingenting. Skal ikke nevne engang, hvor skatten blir av etterpå.

2. Barn som sier du er ikke mora mi, når du er i ferd med å irettesette de, der du finner en god grunn til det.

Ingenting av dette er ungenes feil, men mer foreldrenes feil mtp oppdragelse. Jeg jobber med barn, og elsker jobben min, men akkurat den typen ting sliter jeg med. Normalt ser jeg bort når unger peller seg i nesen, men ifm jobben min (som sykepleier), var jeg avhengig av å observe ungene.

Hva syns dere? Sært av meg? Er det noen andre særtrekk hos barn, dere ikke liker.

Anonymous poster hash: 4bbbd...6d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kommer jeg ikke på det, har jobbet en del i barnehage og sfo, så plukker jo opp en del ting...
Men når ungene piller seg i nesen så har sagt at de ikke skal gjøre det...

"Hvorfor det?" -Jo, om du er veldig uheldig så kan du starte å blø neseblod..."Åååh...hvorfor det?"-Du har negler, gå heller å snyt nesa di du"

Åååh...kjenner jeg blir kvalm allerede, når barna finner en slik gul stor slimete klump av snørr, eller grønt... :kvalm:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke barn som bare stirrer. Og stirrer. Og stirrer. 

Anonymous poster hash: a73d7...9ce
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er mer sært å IKKE mislike slik oppførsel fra unger. 

Jeg er selv en "barnehater". Snørr og sikkel får meg til å grøsse i avsky og vemmelse (pussig nok har jeg ikke problemer med hundeslev..). Synes småunger har så skarpe stemmer, og de snakker altlid så fryktelig høyt. Og så går alt så saaaakte, får helt spader når de skal stoppe og ta på og se på absolutt alt. "Hvorfor det" ungene er også til å hyle av. 

Anonymous poster hash: 15436...797
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Barn som har mat og størknet snørr i ansiktet.. og foreldrene overser det!

Jo eldre de er, jo mer irriterende er det.

Vet om ei som var langt over 18 før hun lærte seg å vaske trynet sitt. Det er ikke kødd en gang, hun gikk rundt med mat i tryne 24/7, for hun merket det ikke selv!!! 

Anonymous poster hash: 96af8...76e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er mer sært å IKKE mislike slik oppførsel fra unger.

Jeg er selv en "barnehater". Snørr og sikkel får meg til å grøsse i avsky og vemmelse (pussig nok har jeg ikke problemer med hundeslev..). Synes småunger har så skarpe stemmer, og de snakker altlid så fryktelig høyt. Og så går alt så saaaakte, får helt spader når de skal stoppe og ta på og se på absolutt alt. "Hvorfor det" ungene er også til å hyle av.

TS her

Snørr og sikkel plager meg ikke (med mindre man snakker om det mens jeg spiser), ser nok kroppvæsker på jobben som sykepleier. Men å pelle seg i nesen. Hadde en pasient en gang, kanskje 5-6 år, som rota rundt i nesen, og hvor mora spør, hva fisker du etter, i en spøkefull tone. Jeg ble så kvalm, at jeg måtte ut av rommet, siden jeg bokstaveligtalt begynte å brekke meg.

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Snørr og sikkel plager meg ikke (med mindre man snakker om det mens jeg spiser), ser nok kroppvæsker på jobben som sykepleier. Men å pelle seg i nesen. Hadde en pasient en gang, kanskje 5-6 år, som rota rundt i nesen, og hvor mora spør, hva fisker du etter, i en spøkefull tone. Jeg ble så kvalm, at jeg måtte ut av rommet, siden jeg bokstaveligtalt begynte å brekke meg.

Hadde en nesten-spy-episode da jeg observerte min nevø grave ut en svær buse, tilby den til sin far, og faren reagerte litt sånn fraværende med å knipse busen ut i rommet, med den største selvfølgelighet... Bare tenker på om de har gjort det samme på besøk hos meg, og føler nå at jeg vasser rundt i buser når jeg er hos dem... Får helt angst når jeg kjenner det er noe kliss på gulvet. 

Skrevet

Ærlig talt, hva er poenget med denne tråden. Selvsagt liker ikke voksne barn som er frekke eller har ekle vaner. Men det å pille seg i nesa gjør nesten alle barn. Vi sier fra og tar fingeren bort hver eneste gang 4-åringen gjør det, likevel slutter hun ikke. Så det står ikke på vår innsats i hvert fall.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Unger som snakker veldig høyt, som avbryter og som må ha oppmerksomhet fra foreldrene HELE tiden. Man kan ikke ha en samtale med foreldrene pga unger som avbryter. Det er irriterende.

Anonymous poster hash: e032f...91e

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt, hva er poenget med denne tråden. Selvsagt liker ikke voksne barn som er frekke eller har ekle vaner. Men det å pille seg i nesa gjør nesten alle barn. Vi sier fra og tar fingeren bort hver eneste gang 4-åringen gjør det, likevel slutter hun ikke. Så det står ikke på vår innsats i hvert fall.

TS her

Poenget med tråden var at:

1. Man kan på KG starte tråd om hva som helst, så jeg velger å bruke min medfødte rett til akkurat det 😉 .

2. Sitter I ro og mak I Hagen på hytta, og så en unge som gikk forbi, og fiska etter noe, som jeg nesten fikk frokosten opp av.

3. Har ikke stort annet å gjøre akkurat nå, enn å plage andre med helt Unødvendig tråd.

• Liker 5
Gjest Angry Man
Skrevet

Det styrker jo immunforsvaret å spise buser. ;)

Skrevet (endret)

OT: da jeg og en slektning var 5-6 år spiste vi snørr hele tiden. Helt til en eldre slekting sa: "hvis dere spiser snørr tetter blodårene seg. Dere kan dø av at blodet stopper opp". Aldri spist snørr etter den gangen :P

Barn som roper hver gang de skal si noe er irriterende. Spesielt når foreldrene ikke sier i fra at de må dempe seg.

Og barn som alltid skal ha foreldrenes oppmerksomhet.

Endret av GørilB
  • Liker 2
Skrevet

Sikkert voksne mennesker som fremdeles piller nese også.

Skrevet

Jada, voksne folk piller seg både her og der skal jeg si deg. Bare å ta seg ut for min del, bare vask hendene etterpå😉

Skrevet

Barn som er høyt og lavt hjemme hos andre: hopper i sofaen, inn på soverommet til oss voksne ( selv om døren er lukket), klatrer på ting.

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er så ekkelt at barn piller nese jeg. Opp til en viss alder så klart, men en 4åring er jo ikke så gammel. Er jo ekkelt å ha en stor buse i nesa. Tror alle barn gjør det.

Anonymous poster hash: edfa5...b98

AnonymBruker
Skrevet

OT: Jeg elsker buser. Smaker skikkelig godt!

Jeg misliker sterkt unger som sutrer og unger som presser frem "gråtelyder" for å få viljen sin eller oppmerksomhet. Jeg misliker også sterkt unger som er frekke i kjeften.

Anonymous poster hash: 6c7f2...085

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...