AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Jeg elsker Half Blood Prince, har lest den minst 7 ganger (sluttet å telle etter det ). Har lyst til å lese en bok nå i sommer. Skal på hytta å gjøre ingenting i ei uke. Null internett, null tv, midt i skogen langt vekkistan. Og trenger da å ha med meg bøker... Elsker Harry Potter, men usikker på hvilken bok jeg skal ta med meg! Har tenkt å ha med meg andre bøker også, men kan ikke ta med meg alle HP bøkene heller Så hvilken bok er din favoritt? Anonymous poster hash: f4ed5...119
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Mine favoritter er Order of the phoenix og den siste boka, the deathly hallows :-) Anonymous poster hash: 67454...adb 2
Guybrush Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Den som er best skrevet og har best oppbygning av handling er i mine øyne Prisoner of Azkaban. Plottet er jevnt over langt bedre enn i de fleste andre og ikke minst helhetlig.
Drikkeflaska Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 For min del er den fjerde, Goblet of Fire, den beste! 2
Stueloff Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Jeg liker Goblet of fire best, men det kan være fordi det var den første HP-boka jeg leste selv, de tre første hørte jeg på lydbok. Senere har jeg lest alle bøkene flere ganger, både på norsk og engelsk, men GoF har alltid gitt meg den beste leseopplevelsen siden jeg lever meg tilbake til den første gangen
Fandenivoldsk Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Vanskelig aa velge, men tror jeg maa si Prisoner of Azkaban og Deathly Hallows.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Har googlet en god del, og de bøkene de fleste har nevnt er Prisoner of Azkaban og Order of the Phoenix. Deathly Hallows er bra, men synes de campingscenene er så langdrygt! Har tatt meg selv i å hoppe over flere sider med gåing, og kjedelige campingscener. Ikke første gangen jeg leste boken så klart, men de andre gangene. Kom på nå at Azkaban er jo nesten helt forskjellig fra boken. Det er sykt mye som er kuttet i filmen. Kanskje jeg skal ta med meg den :D :D takk for hjelpen. Og bare fortsatt å svar, synes det er gøy å se hvilken bok andre liker best. ts Anonymous poster hash: f4ed5...119
Faith- Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Jeg liker best Goblet of Fire og Deathly Hallows, men jeg blir alltid så vemodig mot slutten av siste bok at jeg holder en knapp på Goblet of Fire.
Gjest Sunhands Skrevet 2. juli 2015 #10 Skrevet 2. juli 2015 Tror det er Half Blood Prince som er min favoritt også. Begynner å huske litt dårlig. I alle fall der det er den bygningen med den skjulte døren og disse flygende vesnene.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #11 Skrevet 2. juli 2015 Jeg elsker Half blood prince, for den har alt! action, romantikk, humor.. ja alt! :D ts Anonymous poster hash: f4ed5...119
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #12 Skrevet 2. juli 2015 men gikk for azkaban, insurgent og the maze runner Maze runner har jeg ikke lest, men kjøpte alle bøkene for en stund siden, for de ser så pene ut Jeg må ta med meg flere bøker, for jeg føler alltid for å lese noe helt annet når jeg er borte. Så håper det er en av de tre og ikke noen av de jeg har hjemme jeg vil lese ts Anonymous poster hash: f4ed5...119
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #13 Skrevet 2. juli 2015 Jeg liker Fangen fra Azkaban best:) Anonymous poster hash: f6813...185
lillsunshine Skrevet 2. juli 2015 #14 Skrevet 2. juli 2015 Shit. Det er alt for lenge siden jeg har lest Harry Potter-bøkene. Fikk utrolig lyst til å lese Goblet of Fire nå. Kanskje jeg skal gjøre det
Tabris Skrevet 2. juli 2015 #15 Skrevet 2. juli 2015 Jeg liker Azkaban best. Da er vi nok inni verden til at det ikke er masse tid på "introer". Samtidig så er vi såpass langt borte fra Voldemort som en reell trussel til at jeg bare kan leve meg inn i verden og nyyyte den uten å bekymre meg så mye. Men Chamber of Secrets synes jeg er den morsomste av dem. Order of the Phoenix er også høyt oppe på lista.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #16 Skrevet 2. juli 2015 Vurderte order of the phoneix, for jeg synes Luna er så morsom i den. ts Anonymous poster hash: f4ed5...119
Pawn Hearts Skrevet 2. juli 2015 #17 Skrevet 2. juli 2015 Goblet. Men jeg burde egentlig lese alle om igjen fra begynnelse til slutt. Det kan godt være at jeg skifter mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå